X

Instagram: Το επόμενο “colpo grosso”

Πριν λίγες μέρες στα κεντρικά του Facebook παρουσιάστηκε το next best thing της social σκηνής!

Το Instagram, λάνσαρε  τη δυνατότητα λήψης βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους χρήστες του να απαθανατίσουν και να αναπαράγουν αγαπημένες τους στιγμές δημιουργώντας βίντεο με τη βοήθεια φίλτρων και εφέ.

Το σύνθημα που συνόδεψε την παρουσίαση της καινούριας λειτουργίας του Instagram ήταν ξεκάθαρο:  «Όσα έχετε αγαπήσει ως τώρα στο Instagram, από σήμερα κινούνται.»

Το νέο Instagram είναι η απάντηση στην εφαρμογή Vine, την οποία είχε παρουσιάσει πριν 6 μήνες το Twitter, και μπορεί να συνοψιστεί ως εξής:

  • Μέγιστο χρονικό όριο λήψης τα 15″ (9″ περισσότερα από το Vine)
  • 13 φίλτρα με τα οποία μπορεί να πειραματιστεί ο χρήστης
  • Σταθεροποιητής βίντεο που ονομάζεται cinema
  • Επιλογή cover frame
  • Δυνατότητα διαγραφής πλάνων
  • Δυνατότητα sharing σε Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr, Foursquare και Email (αντίθετα, το Vine έχει μόνο επιλογή Facebook και Twitter)

Η λειτουργία της εφαρμογής είναι πολύ εύκολη μιας και οι ουσιαστικές αλλαγές είναι πολύ μικρές. Η κεντρική οθόνη παραμένει πανομοιότυπη, με εξαίρεση το νέο κουμπί του βίντεο, δίπλα από εκείνο της φωτογραφικής μηχανής, που λειτουργεί απλά κρατώντας πατημένο το πλήκτρο μετατρέποντας έτσι –για 15 δευτερόλεπτα– το smartphone μας σε μιας υψηλής ανάλυσης κινηματογραφική κάμερα!

Κάτι μου λέει λοιπόν πως ο καινούριος τρόπος δημιουργίας buzz είναι εδώ! Το τρίπτυχο ταχύτητα, ευκολία και χαμηλό κόστος είναι το μαγικά συστατικά για τη δημιουργία βίντεο κατάλληλων να γίνουν viral πολύ πιο γρήγορα από πριν και να δημιουργήσουν ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον κοινωνικό κύκλο του κάθε χρήστη.

Αρκεί ένα smartphone, η εφαρμογή instagram, ένα έξυπνο hashtag και 15 δευτερόλεπτα «διήγησης» του brand μας. Πώς χρησιμοποιούμε ένα τσιρότο πώς φτιάχνεται ο αγαπημένος μας καφές, πώς να σερβίρουμε καλύτερα το τάδε κρασί, πως μπορεί να συνδυαστεί ένα σνακ και πώς να φτιάξουμε ένα κοκτέιλ είναι μόνο μερικές ιδέες έξυπνων instagram βίντεο.

Τα μόλις 15 δευτερολέπτων βίντεο θα δώσουν στον χρήστη μια ακόμα πιο άμεση και γρήγορη εικόνα του προϊόντος χωρίς να τον κουράσουν, θα του δώσουν ουσιαστικά μια πολύ μικρή γεύση, ένα κρυφοκοίταγμα θα μπορούσαμε να πούμε, που θα τον οδηγήσει να αναζητήσει περισσότερα στοιχεία για το προϊόν ή τη συγκεκριμένη μάρκα. Teaser ή preview βίντεο δηλαδή.

Αυτή λοιπόν η καινούρια πρόταση του Instagram θα φέρει ακόμα πιο κοντά τον χρήστη-καταναλωτή στο προϊόν, καλώντας τον μάλιστα υποσυνείδητα να τραβήξει και αυτός βίντεο (call to action) με τα αγαπημένα του brands, βάζοντάς τα στο κέντρο της προσοχής και μοιράζοντας τα στη συνέχεια με τους φίλους του σε όλα τα υπόλοιπα social media.

Ένας ακόμα smart και  catchy τρόπος για τη δημιουργία social διαγωνισμών! Θα με θυμηθείτε!

Maria Kofou: Η Μαρία, σπούδασε ΜΜΕ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Επικοινωνία & Ψηφιακά Μέσα στο Μιλάνο. Eίναι Social Media Manager & Digital PR και εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας.

This website uses cookies.