Μερικοί κλάδοι δεν είναι και τόσο sexy, όταν μιλάμε για marketing: βαριά βιομηχανία, ορυκτά, χημικά, ιατρικά, τράπεζες, ασφαλιστικές και άλλα. Δυστυχώς το αντικείμενό τους είναι αρκετά σοβαρό για να μπούνε συχνά στη λογική μιας επικοινωνίας με βάση το χιούμορ.
Γι αυτό μου αρέσει πολύ όταν πετυχαίνω ένα ωραίο τρόπο προβολής τέτοιων κλάδων που πάει και δυο κλικ πέρα από το visual κλισέ που αντιπροσωπεύεται από φωτογραφίες με μια χειραψία σαν αυτή:
Γι αυτό λοιπόν μου άρεσε πολύ που είδα αυτό το video για τις Ασφάλειες Μινέττα σε pre-roll στο YouTube, το οποίο προβάλλει κάποια νέου τύπου ασφαλιστικά συμβόλαια.
[YouTube www.youtube.com/watch?v=o6ANcEFfz38]
Αυτό το video μου θυμίζει (πέρα από τη δουλειά που κάναμε για τη Millennium Bank στην αρχή του έτους με τα animation videos που προωθούν το web banking τους) ένα video που προωθεί τα φασόλια της Heinz:
[YouTube http://www.youtube.com/watch?v=9WoM2bHfr48]
Πολύ ωραίο, πολύ έξυπνο, πολύ προχώ για έναν πελάτη με τόση ιστορία. Και δυστυχώς δεν είναι αληθινό διαφημιστικό, αλλά ένα concept video από ένα ανεξάρτητο studio που δεν έχει σχέση με τη Heinz.