X

Η LG στα social media

Μάλλον επιθετική αλλά και μάλλον πετυχημένη τακτική φαίνεται να ακολουθεί η LG στην Ελλάδα στα social media με ένα νέο διαγωνισμό της.

Κάνει διαγωνισμό με δώρο μια από τις καινούριες live borderless τηλεοράσεις της, στον οποίο ο χρήστης μπορεί είτε να συμμετέχει από το website www.liveborderless.gr συμπληρώνοντας μια φόρμα, είτε να συμπληρώσει την ίδια φόρμα και να κάνει Like στη σελίδα του διαγωνισμού.

Συγκεκριμένα, ο όρος 6 του διαγωνισμού αναφέρει:

Για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους (όνομα, επίθετο, email, ημερομηνία γέννησης και προαιρετικά κινητό τηλέφωνο) και όσοι συμμετέχουν στο διαγωνισμό μέσω του ιστοτόπου www.facebook.com/liveborderless πρέπει επιπλέον να έχουν επιλέξει το κουμπί Like που βρίσκεται στη σχετική σελίδα του ιστότοπου www.facebook.com/liveborderless Οι έγκυρες συμμετοχές καταχωρούνται αμέσως σε λίστα αποκτώντας αυτοδίκαια και άνευ ετέρου αύξοντα αριθμό.

Προφανώς η διαφοροποίηση των χρηστών γίνεται προκειμένου όσοι το βρίσκουν μέσα από το facebook να «αναγκαστούν» να κάνουν Like, ενώ όσοι το βρίσκουν από το web (και πιθανόν να μην έχουν facebook) να μη χρειάζεται να το κάνουν για να μη νιώθουν αδικημένοι.

Νομίζω πως δεν είναι ακριβώς ο καλύτερος τρόπος για Word of Mouth, αλλά ξέρετε κάτι; Είναι γρήγορος, απλός και καταφέρνει το σκοπό του.

Αν και στην αρχή μου έκανε εντύπωση η τακτική τους, πρέπει να πω ότι μάλλον θα έκανα το ίδιο. Μερικές φορές τα πράγματα δε χρειάζεται να είναι περίπλοκα!

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Το ανέφερα ήδη και για το διαγωνισμό του become olympian . Αν είναι με κλήρωση αν καλέσεις τους φίλους σου μειώνεις τις πιθανότητες να κερδίσεις εσύ... Θα πρέπει να βρουν άλλους τρόπους να το "διαδώσεις"

  • True, true.

    Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον αν το facebook επέτρεπε εύκολα στους admins να κάνουν track για το ποιός κάλεσε ποιόν, ώστε να μπορούν να δώσουν δώρο και σε αυτόν που κάλεσε το νικητή.

    Ομοίως φυσικά για τα groups και fan pages.

  • Γω μιλούσα για πιο απλούς τρόπους αλλά αυτό που μόλις ανέφερες είναι ωραία ιδέα για application.

  • Τα καλά μου τα παιδία! Ευχαριστούμε πολύ πολύ για το οτι μας σκέφτεστε και οτι προτείνετε λύσεις!!!! Αν και αν είδατε καλά το ΔΩΡΟ είναι ΔΙΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ άρα αν παίζουν και οι φίλοι αυξάνει η πιθανότητα νίκης. Εντούτοις, κοιτάμε για facebook app που να κάνει track τις παρέες (όπως λέει ο George).

    Αντε παίξτε και εσείς να σας δώ κάτω!!!

This website uses cookies.