Η LG στα social media
Μάλλον επιθετική αλλά και μάλλον πετυχημένη τακτική φαίνεται να ακολουθεί η LG στην Ελλάδα στα social media με ένα νέο διαγωνισμό της.
Κάνει διαγωνισμό με δώρο μια από τις καινούριες live borderless τηλεοράσεις της, στον οποίο ο χρήστης μπορεί είτε να συμμετέχει από το website www.liveborderless.gr συμπληρώνοντας μια φόρμα, είτε να συμπληρώσει την ίδια φόρμα και να κάνει Like στη σελίδα του διαγωνισμού.
Συγκεκριμένα, ο όρος 6 του διαγωνισμού αναφέρει:
Για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους (όνομα, επίθετο, email, ημερομηνία γέννησης και προαιρετικά κινητό τηλέφωνο) και όσοι συμμετέχουν στο διαγωνισμό μέσω του ιστοτόπου www.facebook.com/liveborderless πρέπει επιπλέον να έχουν επιλέξει το κουμπί Like που βρίσκεται στη σχετική σελίδα του ιστότοπου www.facebook.com/liveborderless Οι έγκυρες συμμετοχές καταχωρούνται αμέσως σε λίστα αποκτώντας αυτοδίκαια και άνευ ετέρου αύξοντα αριθμό.
Προφανώς η διαφοροποίηση των χρηστών γίνεται προκειμένου όσοι το βρίσκουν μέσα από το facebook να «αναγκαστούν» να κάνουν Like, ενώ όσοι το βρίσκουν από το web (και πιθανόν να μην έχουν facebook) να μη χρειάζεται να το κάνουν για να μη νιώθουν αδικημένοι.
Νομίζω πως δεν είναι ακριβώς ο καλύτερος τρόπος για Word of Mouth, αλλά ξέρετε κάτι; Είναι γρήγορος, απλός και καταφέρνει το σκοπό του.
Αν και στην αρχή μου έκανε εντύπωση η τακτική τους, πρέπει να πω ότι μάλλον θα έκανα το ίδιο. Μερικές φορές τα πράγματα δε χρειάζεται να είναι περίπλοκα!