X

LinkedIn: Τop 10 Global Buzzwords

Κάθε χρόνο το LinkedIn βγάζει πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά βασισμένα στη συμπεριφορά των χρηστών του. Ένα από τα πιο ωραία αλλά και πιο χρήσιμα είναι το top 10 των buzzwords που χρησιμοποιούν οι ίδιοι οι χρήστες για να περιγράψουν τον εαυτό τους.

Η νούμερο ένα λέξη που χρησιμοποιείται είναι το motivated (o έχων κίνητρο), με τις υπόλοιπες που ακολουθούν να είναι επίσης στη σφαίρα του …επιθυμητού, όπως τα passionate (παθιασμένος), creative (δημιουργικός) κτλ.

Ρίξτε τώρα μια ματιά στο δικό σας προφίλ (είναι στα αγγλικά έτσι;). Χρησιμοποιείτε αυτές τις λέξεις; Και αν ναι, πόσο τις υποστηρίζετε;

Για να εξηγούμαστε η έννοια του buzzword έχει να κάνει πολύ με τη λογική της υπερ-χρησιμοποίησης μιας λέξης, σε βαθμό που να χάνει το νόημα της και να γίνεται κενή σημασίας.

Με άλλα λόγια οι πραγματικά creative τύποι χάνονται στον ωκεανό όσων δηλώνουν creative, οι driven αντιμετωπίζουν μια σχετική καχυποψία όταν driven δηλώνει το μισό LinkedIn, ενώ και οι responsible…χμμ αυτοί μάλλον τα ήθελαν και τα έπαθαν, άλλωστε πως μπορείς να αποδείξεις σε ένα online CV ότι είσαι υπεύθυνος;

Κι αυτό είναι το μυστικό! Η αναγκαιότητα να χησιμοποιείς συγκεκριμένες λέξεις που έχουν απήχηση και σημαίνουν κάτι και ταυτόχρονα να τις συνδέεις με κάτι χειροπιαστό.

Δηλώνεις πχ. expert (πάντα διαλέγω λέξεις από το top 10); Οκ, ποια είναι τα certifications ή έστω τα recommendations που αποδεικνύουν το expertise σου;

Δηλώνεις strategic; Ποια ήταν η τελευταία φορά που έκανες κάτι με στρατηγική σημασία για την εταιρία σου; Ανέδειξέ το! Πως; Όπως σε βολεύει, με επεξηγηματικό κείμενο, με βίντεο, με infographic!

Δηλώνεις driven; Χμμ…αυτό μάλλον θα έπρεπε να το αποσύρεις καθώς σύμφωνα με το προφίλ σου η τελευταία σου δουλειά ήταν πριν 3 χρόνια!

Να σου δώσω μια δυνατή συμβουλή; Βγες έξω από τον εαυτό σου, κάνε πως είσαι κάποιος άλλος και διάβασε τι γράφεις για σένα! Δεν μπορείς να το κάνεις; Βάλε κάποιον που δεν θα σου χαρίστει να το κάνει. Δες κατά πόσο αυτά που γράφεις ανταποκρίνονται στο πραγματικό προφίλ σου. Δες κατά πόσο υποστηρίζονται όχι μόνο με λόγια αλλά και με αποδείξεις. Και τότε ακόμα και τα buzzwords θα έχουν ουσία…

Stefanos Sklavenitis: Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

This website uses cookies.