X

Εσείς δίνετε link στα supermarkets;

Από το 2011 μέχρι και σήμερα, παρακολουθούμε από κοντά την πορεία των online supermarkets. Είχαμε αναφερθεί στα online supermarkets και το τελευταίο μας άρθρο αφορούσε το λανσάρισμα του e-shop του AB. Έκτοτε, οι εξελίξεις ήταν μικρές: κάποια facelifts σε online websites κυρίως.

Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν, πετύχαμε μια ενέργεια του απορρυπαντικού Ariel της P&G στο Facebook. Αυτό που μας κίνησε το ενδιαφέρον είναι το ότι στο τέλος της ενέργειας (μετά από engagement με το brand για 3-4 λεπτά), υπήρχαν links για το coupon-site της P&G, το Epithymies, αλλά και 3 links προς online supermarkets και μάλιστα εκείνα που δεν έχουν physical presence ως supermarkets (όχι δηλαδή ΑΒ, Βερόπουλο & CareMarket).

Μήπως αυτό είναι ένα από τα πρώτα σημάδια των μεγάλων FMCG brands στο να στρέψουν το κοινό στα online supermarkets, αφού ούτως ή άλλως οι χρήστες είναι online;

Δεν ξέρω. Και κατά πάσα πιθανότητα, είναι ακόμα νωρίς για να μάθουμε. Αλλά τέτοιες προσπάθειες μας αρέσουν και θα θέλαμε πολύ να τις δούμε ολοένα και περισσότερο.

Δεν έκανα κλικ σε εκείνη τη φάση, αλλά όταν μπήκα εκ νέου στο WeLoveSuperMarket.gr, το οποίο μου φαίνεται πολύ συμπαθητικό σαν supermarket, είχε στη homepage του μια προσφορά για Skip. Συμβαίνουν αυτά, δεν τρέχει τίποτα. Άλλωστε, γι αυτό υπάρχουν οι online merchandizers, έτσι δεν είναι;

Mara Havaki: Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

This website uses cookies.