X

Μαλαματίνα στο twitter

Μία ίσως από τις πιο πετυχημένες branded παρουσίες έχει η Μαλαματίνα στο twitter, αφού έχει 500 followers αλλά και καλό engagement με χρήστες.

Η άποψή μου για τα περισσότερα μεγάλα brands (με εξαίρεση entertainment, πρόσωπα και άλλα πιο engaging industries) είναι πως δε μπορούν υπό τις παρούσες συνθήκες με τα όρια που βάζουν στο spending, το content που δεν είναι διατεθιμένα να παράγουν, η έκθεση που δεν είναι διατεθιμένα να έχουν κ.ά. να έχουν σοβαρό engagement στην Ελλάδα.

Αυτό φαίνεται και στη Μαλαματίνα η οποία έχει όλο κι όλο 500 followers, οι οποίοι όμως είναι πολλοί ακόμα και για μεγαλύτερα brands. Αλλά βοηθάει πως η Μαλαματίνα είναι ένα cult brand, είναι εύκολα chatty και απλά καταλαβαίνει το μέσο.

Συγκρίνετε ας πούμε την παρουσία με αυτή της Audi από την Kosmocar (που δε γνώριζα ότι είχε παρουσία στο twitter). Η Audi έχει ακολουθήσει την πεπατημένα των περισσοτέρων brands, χωρίς interaction, απλά κάνοντας copy-paste το περιεχόμενο του facebook. Nothing wrong there. Δείχνει μια παρουσία, αλλά δεν περιμένει και αποτελέσματα από εκεί, σωστά;

Το θέμα είναι πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι για αρκετό κόσμο ένα lovebrand (lovemark είναι ο σωστός όρος, μη τα ξαναλέμε, αλλά άλλον όρο έχουμε υιοθετήσει στην αγορά) αλλά δεν αξιοποιεί το μέσο τόσο καλά όσο η Μαλαματίνα.

Σε κάθε περίπτωση, θα πιούμε μια Μαλαματίνα στην υγειά τους.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.