X

«Αγαπητά brands, να σας συστήσω το Mobile Target Block…»

Once a writer, always a writer”, λέει ένα γνωστό νεοελληνικό ρητό. Έτσι, όταν μου ζητήθηκε να γράψω ένα σύντομο κείμενο για το νέο premium διαφημιστικό προϊόν του Facebook, δέχτηκα με μεγάλη ευχαρίστηση. «Ακονίζω», λοιπόν, την ηλεκτρονική πένα μου, ευχαριστώ τον @suitGR για τη φιλοξενία και προχωράω στις συστάσεις.

Η τελευταία (μέχρι την επόμενη) προσθήκη στο «ρόστερ» του Facebook ακούει στο όνομα “Mobile Target Block” και, όπως είναι προφανές, απευθύνεται σε brands τα οποία επιθυμούν να προσεγγίσουν τους ενεργούς χρήστες που επισκέπτονται το Facebook από mobile συσκευές.

Πόσοι είναι αυτοί; Με το κινητό τηλέφωνο (αλλά και τις ταμπλέτες) να έχουν εξελιχτεί στον πιο πιστό μας φίλο, αυτόν που μας καλημερίζει κάθε πρωί και μας συντροφεύει παντού και πάντοτε, κάθε άλλο παρά πρέπει να ξαφνιάζει ο αριθμός των 680 εκατ. ενεργών χρηστών που συχνάζουν στο Facebook μέσω mobile συσκευής. Και επειδή μπορεί να αναρωτιέστε, εξίσου εντυπωσιακά είναι τα νούμερα και στη δική μας «γειτονιά» αφού οι mobile fans του Facebook πλησιάζουν πια τα 2 εκατ. στην Ελλάδα.

Άρα, για να επανέλθω στο θέμα μας, αν υποθέσουμε ότι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται εκεί που βρίσκονται τα κοινά που τους ενδιαφέρουν, τότε είναι δεδομένο ότι, αργά ή γρήγορα, το Mobile θα εδραιώσει τη θέση του ως ένα βασικό συστατικό του media mix. Σωστά; Σωστά.

«Ωραία», θα μου πείτε. «Τα γνωρίζουμε όλα αυτά. Τι το ξεχωριστό έχει όμως το “Mobile Target Block”; Για ποιους λόγους να το προτιμήσουμε από τις μη premium επιλογές του Facebook;».  Ο κύριος λόγος που αξίζει να επενδύσετε σε αυτό είναι ότι σας εξασφαλίζει, σε διάστημα 3 ημερών, παρουσία σε μία από τις πρώτες δύο θέσεις του Newsfeed. Επειδή, λοιπόν, σε αυτό το διάστημα, μόνο μία καμπάνια ανά χώρα χαίρει αυτής της προνομιακής μεταχείρισης, αυτό σημαίνει ότι, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες διαφημίσεις που θα βρίσκονται πολύ πιο χαμηλά, η δική σας, εκεί ψηλά στην κορυφή, θα έχει επιτύχει πολύ μεγαλύτερο reach και αυξημένο engagement. Γι’ αυτό και το Facebook παρουσιάζει το “Mobile Target Block” ως “your opportunity to reach a massive audience on people’s most personal device”.

Τι άλλο αξίζει να αναφέρω πέρα βεβαίως από το γεγονός ότι -προσοχή, ακολουθεί διαφημιστικό μήνυμα-  όπως κάθε premium διαφημιστικό προϊόν του Facebook, έτσι και αυτό διατίθεται αποκλειστικά από την Thinkdigital; 🙂

Πρώτον, ότι στο Newsfeed πραγματοποιούνται το 45% των σχολίων και το 65% των Likes από χρήστες που επισκέπτονται το site από mobile συσκευές.

Δεύτερον, ότι στο Facebook τα δημιουργικά είναι πολύ μεγαλύτερα και πιο εντυπωσιακά από αυτά σε άλλα mobile sites.

Και, τρίτον, ότι το engagement στο Newsfeed του Facebook Mobile μπορεί να είναι μέχρι και 8 φορές μεγαλύτερο σε σχέση με τις διαφημίσεις στο δεξί άκρο του υπολογιστή.

Αυτά τα ολίγα από μένα. Αν θέλετε να μάθετε ακόμα περισσότερα, θα σας πρότεινα να επικοινωνήσετε με το brain-gr@thinkdigital.net. Όχι, δεν βαρέθηκα. Απλώς, όπως λέει και ο Κηλαηδόνης, «Αρχίζει το ματς», οπότε…

Dannos Tsakalos: Ο Ντάνος εργάζεται ως Marketing Manager στο Thinkdigital Group, Γεννήθηκε τη χρονιά που κυκλοφόρησε το “Never Mind the Bollocks, Here's the Sex Pistols”, έχει τρέλα με τη διαφήμιση, τον κινηματογράφο και το μπάσκετ και, μεταξύ άλλων, μπορείτε να μαθαίνετε νέα του στο @Mr_Tsakalos.

This website uses cookies.