Πολλοί με ρωτάνε γιατί δε μπορούνε να αξιοποιήσουνε το Google για social media monitoring. Τους εξήγησα ότι πρέπει να το δοκιμάσουν σε πραγματικές συνθήκες για να καταλάβουν τις ελλείψεις του Google και μιας μηχανής αναζήτησης γενικότερα στο κομμάτι του SMM.
Σίγουρα το Google έχει τα «πάντα» αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα δείχνει. Ψάξτε για αποτελέσματα για κάποια brands και προσπαθήστε να τα κατηγοριοποιήσετε, να τα αξιολογήσετε. Θα δείτε ότι δεν είναι απλά μη πρακτικό αλλά σχεδόν αδύνατο. Και σε καμία περίπτωση δε δίνει στατιστικά για το ποιός ανάρτησε τι (ηλικίες, φύλλο κλπ.)
Μάλιστα, επειδή αν υπάρχουν πολλές σχετικές αναφορές είναι δύσκολο το να δώσει κάποιον προτεραιότητα όπως κάνει το google με το pagerank, υπάρχει ένα μεγάλο κενό εκεί πέρα για το επόμενο βήμα. Τη λύση την ψάχνουν διάφοροι συμπεριλαμβανόμενου του νεαρου που πρόσφατα βραβεύτηκε γι αυτό το λόγο σε διαγωνισμό Young Scientists της Intel.
Κρατήστε όμως αυτό: Το Google δεν είναι Monitoring Tool και τούμπαλιν. Δοκιμάστε τα Google Alerts και θα καταλάβετε γιατί.