X
    Categories: Social Media

Monitoring tools

Πολλοί με ρωτάνε γιατί δε μπορούνε να αξιοποιήσουνε το Google για social media monitoring. Τους εξήγησα ότι πρέπει να το δοκιμάσουν σε πραγματικές συνθήκες για να καταλάβουν τις ελλείψεις του Google και μιας μηχανής αναζήτησης γενικότερα στο κομμάτι του SMM.

Σίγουρα το Google έχει τα «πάντα» αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα δείχνει. Ψάξτε για αποτελέσματα για κάποια brands και προσπαθήστε να τα κατηγοριοποιήσετε, να τα αξιολογήσετε. Θα δείτε ότι δεν είναι απλά μη πρακτικό αλλά σχεδόν αδύνατο. Και σε καμία περίπτωση δε δίνει στατιστικά για το ποιός ανάρτησε τι (ηλικίες, φύλλο κλπ.)

Το πρόβλημα της αναζήτησης σε αναρτήσεις και όχι σε σελίδες λύνουν εξειδικευμένες μηχανές αναζητήσεως, τα monitoring tools.

Μάλιστα, επειδή αν υπάρχουν πολλές σχετικές αναφορές είναι δύσκολο το να δώσει κάποιον προτεραιότητα όπως κάνει το google με το pagerank, υπάρχει ένα μεγάλο κενό εκεί πέρα για το επόμενο βήμα. Τη λύση την ψάχνουν διάφοροι συμπεριλαμβανόμενου του νεαρου που πρόσφατα βραβεύτηκε γι αυτό το λόγο σε διαγωνισμό Young Scientists της Intel.

Κρατήστε όμως αυτό:  Το Google δεν είναι Monitoring Tool και τούμπαλιν. Δοκιμάστε τα Google Alerts και θα καταλάβετε γιατί.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.