X
    Categories: Tools

Καλά Χριστούγεννα, κύριε Σκρουτζ!

Το νέο μου πλυντήριο πιάτων

Προ ημερών μου χάλασε το πλυντήριο πιάτων, ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε εργένη που σέβεται την εμφάνιση της κουζίνας του.

Όταν το πήρα απόφαση πως έπρεπε να το αλλάξω, κατευθύνθηκα στο πλησιέστερο μεγάλο κατάστημα οικιακών συσκευών στην περιοχή μου. Το ότι είναι ανάμεσα στο γραφείο μου και στο σπίτι με βολεύει ιδιαίτερα.

Χάζεψα τα μοντέλα, πήρα τη γνώμη της εξυπηρετικότητας πωλήτριας, και τελικά κατέληξα σε ένα μοντέλο της Neff που πλοιρούσε τα κριτήριά μου με το παραπάνω.

Της λέω ότι θέλω να το αγοράσω, και αρχίζει να μου εκτυπώνει κάποια έγγραφα τα οποία θα έπρεπε να πάω στο ταμείο. Μέχρι να φτάσω στο ταμείο ρίχνω μια ματιά και στο υπόλοιπο κατάστημα και κάπου εκεί θυμάμαι το Skroutz.

Όχι, όχι δε μιλάω ούτε για το παπί της Disney, ούτε για τη Χριστουγεννιάτικη φιγούρα του μίζερου λογιστή. Μιλάω για το μεγαλύτερο εργαλείο σύγκρισης τιμών μεταξύ ελληνικών e-shops. Έχει και mobile έκδοση, η οποία με εξυπηρέτησε άψογα.

Είδα ποιά πλυντήρια πιάτων υπάρχουν και σε ποιά καταστήματα, επέλεξα αυτό που ήθελα, είδα τις διαφορετικές τιμές στα καταστήματα και  έτσι έμαθα ότι θα έδινα περίπου 30 ευρώ παραπάνω για το πλυντήριο συν 15 ευρώ για παράδοση, όταν θα μπορούσα να το αγοράσω online με λιγότερα και χωρίς παράδοση.

Όπερ και εγένετο.

Δύο μέρες μετά, ο μεταφορέας ανέβαζε το νέο μου πλυντήριο πιάτων στο σπίτι μου. Παράλληλα, ήθελα να πάρει το παλιό μου πλυντήριο για να ανακύκλωση, κάτι το οποίο γνώριζα ότι είναι υποχρεωμένος να κανει αν το ζητήσω.

Μου είπε λοιπόν πως δε μπορεί να το πάρει αν δεν το δηλώσω εκ των προτέρων γιατί δεν έχει τα κατάλληλα παραστατικά. Εγώ του απάντησα πως δεν υπήρχε αντίστοιχη επιλογή στο site τους και έτσι ξεκινήσαμε ένα διάλογο για το κατά πόσον ο κόσμος πάει στο κατάστημα να αγοράσει ή στο site.

Και εκεί με αφόπλισε: «Πριν λίγο καιρό ήμουν στη Dixons. Είναι πολύ καλοί. Βλέπουν που πάει το πράγμα. Θέλουν να παραγγέλνει ο κόσμος σπό το Internet. Συμφέρει περισσότερο και τον κόσμο και την αλυσίδα.»

Φαίνεται πως ο κόσμος αγοράζει ολοένα και περισσότερο online και όχι πλέον μόνο βιβλία και gadgets. Επιτέλους!

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.