X
    Categories: Facebook

Το Facebook βάζει εμπόδιο στους “κυνηγούς” των clicks

Τα γνωστά σε όλους μας άρθρα με τίτλους του στιλ “κάνε click για να δεις τη συνέχεια” φαίνεται να περιορίζονται, σύμφωνα με ανακοίνωση του Facebook, στα πλαίσια της προσπάθειάς του να μειώσει το μη ποιοτικό περιεχόμενο από το Newsfeed των χρηστών του.

Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα στο blog του, το κοινωνικό δίκτυο ετοιμάζει περαιτέρω αλλαγές στον αλγόριθμό του, με σκοπό να μειώσει το visibility άρθρων στα οποία κάνουν click πολλοί αναγνώστες λόγω του ελκυστικού τίτλου, αλλά στη συνέχεια δεν επιστρέφουν για να πατήσουν like ή comment, επειδή το περιεχόμενο του άρθρου δεν είχε κάποια αξία για αυτούς. Με λίγα λόγια, άρθρα με “πιασάρικους τίτλους” όπως “απίστευτο, δείτε τι έκανε…’’ κτλ., αναμένεται να υποβαθμιστούν. Ταυτόχρονα, το Facebook αποφάσισε να περιορίσει τα posts που έχουν κάνει το γύρο του διαδικτύου, καθώς αναπαράγονται αυτούσια από άλλα sites.

Προς το παρόν, περιμένουμε να δούμε κατά πόσο μια τέτοια εξέλιξη θα επηρεάσει όλο το φάσμα του click-baiting, καθώς και το τι επίδραση θα έχει στα ελληνικά sites.

Giannis Arbis: Ο Γιάννης ξεκίνησε την καριέρα του στο digital marketing σε startup του τουριστικού κλάδου. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Digital Marketing Strategist κάνοντας πράξη το motto της εταιρείας ''Creating Buzz, Delivering Results''.

This website uses cookies.