X

Nobody got fired for selecting Social Media, either!

Η IBM είχε βγάλει ένα πολύ ωραίο slogan στα 80’s, το οποίο έδειχνε την παγκόσμια κυριαρχία της γαλανής αυτής κυρίας, όπως ήταν τότε γνωστή. Το σλόγκαν ήταν το “Nobody ever got fired for selecting IBM“.

Αντιπροσώπευε ακριβώς αυτό που γινόταν. Όλοι ήθελαν τα μηχανήματά τους να είναι IBM. Τα PC των άλλων μαρκών θέλανε να διαφημίζονται ως IBM-compatible, για να δείξουν ότι ο χρήστης που θα τα επέλεγε δε θα είχε προβλήματα συμβατότητας.

Σήμερα, διακρίνω ακόμα μια ανησυχία σε πολλές μεγάλες και εδραιωμένες εταιρείες να είναι αναποφάσιστες για το σε τι βαθμό θα πρέπει να εμπλακούν στο παιχνίδι των social media και του word of mouth marketing. Και ως αποτέλεσμα, πάνε με το μικρότερο δυνατό ρίσκο, αφήνοντας φυσικά έτσι χώρο σε άλλους – νεότερους και μη εδραιωμένους ανταγωνιστές – να καλύψουν το κενό αυτό.

Η αλήθεια όμως είναι ότι τα social media είναι ένας τρόπος προώθησης πολύ φτηνός και πολύ αποτελεσματικός, αν τον κάνεις σωστά. Και απ’ όσο γνωρίζω κανείς δεν απολύθηκε ποτέ επειδή επέλεξε τα social media.

Αντίθετα, ξέρω πολλές αποτυχημένες και ακριβές καμπάνιες στην τηλεόραση, στα περιοδικά, αλλά και με banners στο Internet…

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.