X
    Categories: Social Media

Κοινό, αυτός ο άγνωστος

Διδάσκοντας στο ALBA και ερχόμενος σε επαφή με επιχειρηματίες και marketers που θέλουν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στο digital marketing, κάποιος έφερε το παράδειγμα ενός φυλλαδίου από αυτά που βρίσκουμε στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου και διαφημίζουν πως ο τάδε μάγος μπορεί να δει το μέλλον μας, να μας λύσει τα προβλήματα κλπ.

Με έβαλε σε σκέψεις.

Φυσικά και υπάρχει και το κοινό που θα πέσει στα χέρια του ένα τέτοιο φυλλάδιο και θα αναζητήσει τον μάγο για να λύσει τα μάγια. Όπως υπάρχει και το κοινό που πιστεύει ότι μας ψεκάζουν, το κοινό που πιστεύει ότι υπάρχουν εξωγήινοι, το κοινό που κάθεται μέσα Παρασκευή βράδυ από επιλογή, το κοινό που δεν βλέπει ποτέ τηλεόραση, το κοινό που στέλνει γυμνές φωτογραφίες του σε κάποιον που μόλις γνώρισε στο Internet, το κοινό που θα βριστεί με έναν άγνωστο στα σχόλια ενός άρθρου σε κάποιο portal και το κοινό που θα ξεμαλλιαστεί για ένα δώρο αξίας 10 ευρώ σε κάποια σελίδα στο facebook γιατί έπρεπε να κερδίσει.

Όσο κι αν κάποια από τα παραπάνω subgroups φαίνονται μικρά σε νούμερα, νομίζω πως έχω πιάσει το 40% το γενικού κοινού. Ξέρω ότι σίγουρα εμένα με έχω συμπεριλάβει σε περισσότερες από μία υποομάδα.

Όσοι δουλεύουν στα social, όσοι δουλεύουν με το κοινό γενικά τα βλέπουν αυτά. Είναι εκεί ανάμεσα στα ανορθόγραφα σχόλια, τα greeklish, την έλλειψη savoir-vivre, ανάμεσα στα «eiste poly akrivoi, kleftes, eleos» που βλέπουν όσοι δουλεύουν premium brands.

Το κοινό το οποίο ποτέ δεν είναι το στερεότυπο που θα ακούσεις κάποιον marketer να περιγράφει είναι εκεί έξω και είναι πολύ μεγάλο.

Χωρίς να έχω καμία επαγγελματική εμπειρία στον κλάδο του ουίσκυ, νομίζω πως με ασφάλεια μπορώ να υποθέσω πως αυτός που θα αγοράσει Johnnie Walker Blue Label, ένα μπουκάλι με τιμή €250 στο ράφι, δεν είναι ο τύπος με τους γκρίζους κροτάφους που κυκλοφορεί από γιωτ σε ουρανοξύστη. Είναι σε μεγάλο βαθμό ο τύπος που βλέπει τη διαφήμιση και έχει aspiration να τον βλέπουν ως έναν τέτοιο τύπο. Και μετά είναι εκείνοι που είναι έτσι ή που είναι connoisseur και ξέρουν τι πίνουν.

Diageo, don’t sue me, you know what I mean.

 

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.