X

Η Realize δεν κατεβαίνει στα Ermis

Ο Παναγιώτης Τσάκος, Διευθυντής του Δημιουργικού της Realize, ανακοίνωσε πως η εταιρεία του δεν κατεβαίνει φέτος στα Ermis Awards.

Η είδηση είναι στους λόγους που αναφέρει. Για να μην το παραφράσω, αντιγράφω τμήματα της ανακοίνωσής του για να σας δώσω τη γενική ιδέα:

«…πάντα μπαίναμε στην αίθουσα με ελπίδες και βγαίναμε με το αίσθημα του φτωχού συγγενή […] Σε μία χρονιά που το internet ad spending άρχιζε να ξεπερνάει στο εξωτερικό την τηλεοπτική διαφήμιση, εμείς ζήσαμε μία τελετή απογοήτευσης. Λες και ο χώρος διανύει ακόμη τα βρεφικά του βήματα και αφορά μικρό ποσοστό του πληθυσμού…»

Ομολογώ πως καταλαβαίνω απόλυτα πως νιώθει.

Το Internet ως μέσο είναι πολύ παρεξηγημένο στην Ελλάδα.

Και σίγουρα σε αυτό έχουν παίξει το ρόλο τους η τηλεόραση και οι εφημερίδες που το συνέδεαν για μια ολόκληρη δεκαετία μόνο με εγκλήματα, φοβούμενες πως κάποια στιγμή θα χάσει το κοινό τους λόγω του νέου αυτού μέσου. Και φυσικά έφτασε αυτή η στιγμή.

Αν σήμερα ρωτήσεις για το Internet στην Ελλάδα, θα δεις πως υπάρχουν πάντα από 2 εκατομμύρια νοικοκυριά με σύνδεση και 3 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν facebook. Παράλληλα όμως θα δεις ότι υπάρχουν 3 εκατομμύρια νοικοκυριά χωρίς Internet και 9 εκατομμύρια άνθρωποι χωρίς facebook.

Και όσο για τα blogs, το πιο γνωστό είναι ένα που δεν είναι blog και που έχει σταματήσει και να λειτουργεί (και ίσως τελικά συνεχίσει): Το Τρωκτικό.

Το Τρωκτικό δεν είναι blog δεν έχει σχόλια από τους χρήστες του, είναι ανώνυμο, στοχοποιεί και στοχοποιείται. Είναι ένα μέσο. Χρησιμοποιεί το Blogspot. Αλλά blog δεν είναι. Δεν είναι έτσι τα blogs.

Και άντε μετά τα μεγάλα accounts να πούνε ότι ρίχνουν λεφτά στο Internet όταν έχουν τέτοια αίσθηση για το τι γίνεται. Ποιός θα πάρει την απόφαση; Ποιός θα παίξει τη θέση του για να δώσει σοβαρό κομμάτι του budget και να κάνει κάτι τολμηρό στο Internet;

Κανείς ποτέ δεν απολύθηκε επειδή είπε να κόψει όλη την άλλη διαφήμιση και να κρατήσει μόνο την τηλεόραση. Ακόμα.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.