X

Το δικό μου aftermath του #smc11_ath

Προχθές παρακολούθησα, μαζί με περίπου 400 ακόμα άτομα, το Social Media Conference της Boussias Conferences. Κάποιοι από εδώ πήγαν με την έκπτωση που είχαμε εξασφαλίσει στο LinkedIn group μας.

Ήταν από τα λίγα συνέδρια στα οποία πήγα από νωρίς και εντυπωσιάστηκα από το πλήθος κόσμου που είχε συρρεύσει. Το συνεδριακό κέντρο στο Δαΐς ήταν υπερπλήρες και το πρόγραμμα του συνεδρίου γέμιζε εύκολα ένα 8ώρο.

Παίρνοντας τις ομιλίες από την αρχή, η γνώμη μου για τις ομιλίες ήταν πως ο Ciaran Norris της Mindshare Worldwide έκανε μια ολίγον γενική παρουσίαση, αλλά ευτυχώς ακολούθησε ο Γιώργος Βαρέλογλου (Mindworks) που έδωσε ένα πιο φρέσκο αέρα με τα 20 πράγματα που στοιχημάτιζε ότι δε γνωρίζαμε.

Ακολούθησε ο Πέτρος Κωνσταντινίδης (Mindshare), ο οποίος έδειξε ότι μάλλον έχει πολύ καλή γνώση όλων των άλλων πραγμάτων εκτός του digital marketing. Προσωπικά μου έκανε εντύπωση πως η παρουσίαση του φαινόταν κομμένη και ραμμένη. Όχι στα μέτρα του συνεδρίου. Απλά κομμένη και ραμμένη.

Στην ίδια ενότητα ήταν και ο Γιώργος Χατζόπουλος (Rascal) ο οποίος μίλησε για το Interest Graph, ένα hot concept το οποίο συζητιέται πολύ όμως παραμένει πρακτικά out of reach. Είμαι αρκετά σίγουρος πως οι περισσότεροι που ήρθαν για να μάθουν είχαν πιο πρακτικές ανάγκες από το IG.

Την ενότητα “Trends and Truths about Social Media” έκλεισε ο Οδυσσέας Ντότσικας (ThinkDigital) ο οποίος μίλησε κυρίως για το Facebook.

Στην επόμενη ενότητα, “PR και Social Media”, η Katy Howell έκανε μια πολύ καλή παρουσίαση την οποία θέλω διακαώς να ξαναδώ ενώ η αμέσως επόμενη ομιλήτρια, Ελένη Γιαννακάκη (Hill & Knowlton Digital PR), αποξένωσε κάποιους bloggers που συμμετείχαν στο συνέδριο παρουσιάζοντας τους μάλλον ψυχρά. Ακολούθησε πάνελ με τους Παναγιώτη Βρυώνη (assetOgilvy), Μαρία Λαζαρίμου (Advocate), Στάθη Χαϊκάλη (Communication Effect) όπου ακούστηκαν κάποιες σωστές απόψεις.

Στη συνέχεια, μεταφέρθηκα στην πίσω αίθουσα του συνεδρίου, καθώς ήταν πιο άνετος ο χώρος. Έτσι, δεν είδα τους υπόλοιπους ομιλητές, αλλά τους άκουσα.

Από αυτούς ξεχώρισα τη Λίνα Σάρι (TNS Icap) στην ενότητα Έρευνας, ενώ στην ενότητα Effectiveness τον Eric Parks (Leo Burnett), τον οποίο δε γνώριζα προσωπικά αλλά είναι ένα πραγματικά δημιουργικός guru και έμπειρος γνώστης.

Για το τέλος άφησα δύο παρουσίασεις που είχαν κάτι κοινό:

  • το Στέφανο Καράγκο (Xplain) που μίλησε για ένα βασικό στοιχείο κάθε επικοινωνίας, το ROI, γιατί προσωπικά πιστεύω πως μπροστά στη δημιουργικότητα το ROI θα είναι πάντα βασιλιάς.
  • τον Πάνο Σαμπράκο (OgilvyOne), ο οποίος μας παρουσίασε το case study της Lacta, το οποίο θα το ακούμε μέχρι κάποιος να το ξεπεράσει. Γιατί μου αρέσει αυτό το case study; Επειδή με μια απλή ιδέα για ένα app των 10.000 ευρώ (αν θυμάμαι καλά το κόστος) τριπλασιάστηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα ο αριθμός των fans στη σελίδα από τους ~87.000 που είχε η σελίδα όταν τη βρήκαν.

Για την τελευταία ενότητα δεν άντεξα άλλο (όσοι με έχετε φίλο στο facebook θα θυμάστε ότι ήμουν άρρωστος την προηγούμενη) κι έφυγα άλλα άκουσα καλά σχόλια για την παρουσίαση του Παναγιώτη Γκεζερλή (buldoza.gr).

Στο επόμενο post σας έχω όσες από τις παρουσιάσεις και τα videos έχω συγκεντρώσει, αλλά για να πάρετε και ένα καλό feeling θα πρέπει να βλέπετε και με κάθε παρουσίαση τα αντίστοιχα σχόλια στο Tweetstream του event με το hashtag #smc11_ath από τους παρευρισκόμενους, το οποίο δυστυχώς οι διοργανωτές λογοκρίνανε, ή να διαβάσετε το πολύ καλό post του Δημήτρη Καλογερόπουλου.

http://www.socialmediaconference.gr/default.asp?pid=4&la=1
George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.