X
    Categories: Social Media

Αντικαπνιστικός νόμος και προσαρμογή

Οι bloggers, θα πρέπει να ξέρετε, έχουν ένα θέμα με το ότι θέλουν πού και πού να λένε την προσωπική τους γνώμη για τα πράγματα.

Θα ήθελα λοιπόν να αφιερώσω το σημερινό post στο ότι ισχύει από σήμερα ο νέος αυστηρότερος αντικαπνιστικός νόμος. Ως μη καπνιστής, χαίρομαι που επιτέλους δε θα εισπνέω κάπνα όταν βγαίνω έξω για καφέ, ποτό ή φαγητό.

Παράλληλα όμως, θέλω να παρομοιάσω τον αντικαπνιστικό νόμο με τα social media: Και τα δύο είναι μια πραγματικότητα που έχει επιβληθεί. Ο μεν νόμος επιβλήθηκε με τη θέληση του κράτους, τα δε κοινωνικά μέσα επιβλήθηκαν δια βοής λαού.

Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι νέες πραγματικότητες για b2c επιχειρήσεις. Πρόκειται για νέα δεδομένα στα οποία οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν. Και φυσικά κάθε αλλαγή είναι δύσκολη και αφήνει κάποια ερωτηματικά, αλλά κερδισμένοι θα βγούνε εκείνοι που θα το πάρουν απόφαση από τώρα πως πρέπει να αλλάξουν.

Όπως θα πρέπει ο επιχειρηματίας με την καφετέρια να επιβάλλει στους πελάτες τους να μην καπνίζουν (“or else…“), έτσι θα πρέπει να μάθει και ο κάθε b2c επιχειρηματίας να αξιοποίει τις ευκαιρίες των social media πριν χάσει το τραίνο. Or else!

Bonus Link: Κατεβάστε σε PDF τον αντικαπνιστικό Νόμο από το Εθνικό Τυπογραφείο.

Μεταξύ άλλων, ο νέος νόμος κόβει τα φτερά σε ότι αφορά τη διαφήμιση για τις εταιρείες τσιγάρων. Ποιό είναι το μέσο στο οποίο εξακολουθούν να μπορούν να προβληθούν έξυπνα αυτές οι εταιρείες;

Ναι, το βρήκατε.


George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.