X

Social Media: 6 tips για να ξεχωρίσετε κατά τη χρήση τους

Σε αυτό το άρθρο θα σας παρουσιάσουμε 6 γρήγορα tips που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε κατά τη χρήση των Social Media. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

1. Τρέξτε συνεχώς test

 

Τα εργαλεία analytics που έχετε στην διάθεσή σας είναι χρυσωρυχείο. Μελετώντας τα θα καταλάβετε ποιο είναι το κοινό σας, πότε είναι online, ποιες από τις δημοσιεύσεις σας είναι πιο δημοφιλείς στους χρήστες και ποια είναι τα θέματα στα οποία ανταποκρίνεται η κοινότητα που ανήκετε. Έπειτα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες ώστε να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας βάση του τι θέλει το κοινό σας, το οποίο με τη σειρά του θα σας φέρει περισσότερο traffic και engagement.

2. Αφήστε πίσω τον εγωισμό σας

 

Μία ομάδα ανθρώπων με τον ίδιο σκοπό μπορεί να καταφέρει περισσότερα από ένα άτομο που πιστεύει ότι ξέρει και μπορεί να καταφέρει τα πάντα. Επεκτείνετε την κοινότητά σας με το να είστε το ίδιο άτομο online και όταν γνωρίζετε κόσμο από κοντά. Όταν γνωρίζετε κόσμο από κοντά δεν προσπαθείτε να τους πουλήσετε την ιδέα σας με το καλημέρα, θα γινόσασταν βαρετοί και θα έφευγαν. Αντιθέτως όταν συστήνεστε με κόσμο τους κάνετε ερωτήσεις για αυτούς και προσπαθείτε να τους γνωρίσετε, να μάθετε τις τους ενδιαφέρει.

3. Δώστε έμφαση στον καταναλωτή

 

Όταν οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι σημαντικοί για εσένα, σου δίνουν και μεγαλύτερο μερίδιο της προσοχής τους. Ευχαριστείτε τον κόσμο για τα share που κάνει στις δημοσιεύσεις σας. Κάντε ερωτήσεις που σας βοηθούν να γνωρίσετε καλύτερα τους ανθρώπους και όταν σαν κάνουν ερωτήσεις να απαντάτε με ειλικρίνεια. Όλοι ξέρουμε ότι πίσω από κάθε brand βρίσκονται άνθρωποι, οπότε αφήστε τον χαρακτήρα σας να αναδειχθεί.

4. Κάντε περισσότερα εκτός από απλώς να «ακούτε»

 

Το να ακούτε ενεργά στα Social Media τι λέει ο κόσμος είναι κύριο συστατικό ενός Social Media πλάνου. Θα πρέπει όμως να κάνετε πολλά περισσότερα και να δημιουργήσετε μία δίοδο επικοινωνίας επωφελή και για τις 2 πλευρές. Αυτός είναι και ο τρόπος για να μάθετε τους ανθρώπους, να μάθετε τι είναι σημαντικό για αυτούς και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε να γίνει καλύτερη η ζωή τους. Ήδη ξέρετε ότι οι υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρετε είναι καλά, το θέμα είναι πως επικοινωνείτε κάτι τέτοιο με τις κοινότητες στις οποίες ανήκετε χωρίς να το πείτε ευθέως.

5. Προσθέστε οπτικό υλικό

 

Κοιτάζοντας σελίδες και προφίλ στα social media αναλογιστείτε τι τραβάει περισσότερο την προσοχή σας. Είναι τα μεγάλα κομμάτια κειμένου ή οι φωτογραφίες και βίντεο που προβάλλονται στην οθόνη σας; Απαντώντας την ερώτηση αυτή ξεκάθαρα με τα οπτικά μέσα,  χρησιμοποιήστε μοναδικές φωτογραφίες και βίντεο (ιδανικά τραβηγμένα από εσάς), που αντιπροσωπεύουν το brand σας και συμπληρώστε τα με κείμενο.

6. Να είστε consistent στη Social Media παρουσία σας

 

Έχετε τις βασικές σας αξίες στο επίκεντρο της επικοινωνίας σας ανεξαρτήτως πλατφόρμας και περιεχομένου. Κάθε φορά που κάποιος εντοπίζει ένα κοινό χαρακτηριστικό με το brand σας, θα πρέπει να είναι σε θέση να το αναγνωρίζει σε όλα τα μέσα χωρίς δεύτερη σκέψη. Το να είσαι consistent, οδηγεί στην αξιοπιστία, και η αξιοπιστία με τη σειρά της στην εμπιστοσύνη.

Όταν μπορείτε να συνδυάσετε όλα αυτά τα στοιχεία μαζί, είστε σε θέση να προσφέρετε καλύτερο user experience για το κοινό και τις κοινότητές σας. Θα αρχίσετε να εμπνέετε την εικόνα ότι είστε εκεί για τον κόσμο και τον βοηθάτε, καθώς νοιάζεστε για τις ανάγκες του. Όταν μιλάτε στον κόσμο όπως θα ήθελε να του μιλάνε, δεν θα έχετε καμία δυσκολία να ξεχωρίσετε στα Social Media.

Konstantinos Sofronis: Ο Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Το Digital Marketing κέντρισε το ενδιαφέρον του και μέσω έρευνας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μυήθηκε στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.