X

Στοχεύστε τους χρήστες που είναι χαρούμενοι!

Το ξέρετε ότι όταν είμαστε πιο χαρούμενοι είμαστε πιο δεκτικοί σε νέα μηνύματα και εμπειρίες;

Το Facebook βγάζει ένα εργαλείο σύμφωνα με το οποίο οι χρήστες μπορούν να δηλώσουν το συναίσθημά τους εκείνη τη στιγμή, το τι βλέπουν, τι διαβάζουν, τι ακούνε, τι πίνουν και τι τρώνε.

Γιατί όλα αυτά; Παίζουν ρόλο στο επόμενο διαφημιστικό προϊόν που θα δημιουργήσει το Facebook.

Φανταστείτε:

  • ένα milk brand να διαφημίζεται σε όσους έχουν κάνει μια ανάρτηση στην οποία ανέφεραν ότι τρώνε δημητριακά.
  • μια εταιρεία με αδυνατιστικά να διαφημίζεται σε όσους δηλώνουν ότι τρώνε παγωτό 1 φορά την εβδομάδα.
  • ένα πρακτορείο ταξιδίων να μπορεί να στοχεύσει όσους βλέπουν το Game Of Thrones για να πάνε ένα ταξίδι στο Μαρόκο ή την Κροατία όπου γυρίζεται η σειρά.

Αλλά το mood είναι μάλλον το πιο σημαντικό:

  • Είστε sad; Ακούστε αυτό το σταθμό, πιείτε αυτή τη ζεστή σοκολάτα και ελάτε για ένα ποτάκι στο μπαρ δίπλα σας.
  • Είστε tired; Δοκιμάστε αυτο το τονωτικό, αλλάξτε το στρώμα σας και επί τη ευκαιρία μήπως τα παπούτσια σας σας χτυπάνε;
  • Είστε happy; Εκεί θα θέλουν να σας στοχεύσουν όλοι, γιατί ένας χαρούμενος άνθρωπος είναι άνθρωπος σε buying mood. 🙂

Σύντομα…

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • δεν εξερω αν πρεπει να χαρω ή να κλαψω...(lol)

This website uses cookies.