X

Προμηνύονται κανόνια…

Δε θεωρώ σε καμία περίπτωση ότι γνωρίζω τη διαφημιστική αγορά. Κάθε άλλο.

Σε μεγάλο ποσοστό μάλιστα δεν με ενδιαφέρουν τα interruption media. Αντ’ αυτού προτιμώ να βλέπω τι γίνεται στο δικό μου κομμάτι των social media διεθνώς το οποίο απλά είναι το μέλλον.

Τα πρώτα σημάδια είναι η μείωση κατά 38% των κερδών των διαφημιστικών εταιρειών. Αυτό όμως που άκουσα είναι ανησυχητικό: μέσα στον Αύγουστο έρχονται πολλά κανόνια στη διαφημιστική αγορά.

Και ενώ οι socialmediάδες αυξάνονται και πληθύνονται, πολύς κόσμος τόσο σε media αλλά και διαφημιστικούς ομίλους βρίσκεται στο δρόμο και απλήρωτος.

Είναι transitional period παγκοσμίως για όλους, αλλά στην Ελλάδα έρχεται σε κακό timing. Αυτό θεωρητικά σημαίνει ότι οι διαφημιστικές πρέπει να καταλάβουν γρηγορότερα απ’ ότι στο εξωτερικό ότι χρειάζονται τα social media, αλλά προς τα παρόν τα σημάδια δείχνουν ότι αργούν περισσότερο.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Αγαπημένε μου George

    1. Η διαφημιστική αγορά έχει λάβει τα μηνύματα εδώ και καιρό - make no mistake about it :)

    2. Ποτέ μην υποτιμάς τις μοναδικές ικανότητες που έχουν διάφοροι (και τις έκρυβαν τόσο καιρό) όταν φτάνουμε σε θέματα "επιβίωσης"

    3. Η αλλαγή δεν έρχεται μόνο από τα στελέχη της διαφημιστικής αγοράς (allow me to say "επικοινωνίας") αλλά πρωτίστως από τα στελέχη των εταιρειών... it is an ongoing process

    4. ρε άσε τα post και χτύπα καμία παραλία :)

  • Αγαπητέ Δημήτρη.

    Ξεκινάω από τα εύκολα: Οι παραλίες χτυπιούνται αλύπητα. Χτες γύρισα από Χαλκιδική. Τα άρθρα γράφονται 1-2 βδομάδες πριν και αναρτώνται σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχω φτιάξει. :-)

    Το κατά πόσον οι εταιρείες επικοινωνίας θα επενδύσουν τελικά στα μέσα αυτά με τρόπο που προσφέρει value-for-money στον πελάτη και όχι με το να δημιουργούν πολύ όμορφες καμπάνιες που ξεφουσκώνουν μετά από ένα μήνα remains to be seen.

This website uses cookies.