X

Tips για αποτελεσματικό περιεχόμενο στο Twitter!

Πρέπει  άραγε να χρησιμοποιείτε hashtags στο Twitter ή μήπως όχι;

Τροφή για σκέψη…

Παρακάτω θα αναφέρουμε 5 χρήσιμα tips για πιο αποτελεσματικό περιεχόμενο!

1) Να δίνετε έμφαση στο πόσο επείγον είναι κάτι.

Στο Twitter είναι αρκετά χρήσιμο να αναφέρετε λέξεις όπως:

‘«για περιορισμένο χρονικό διάστημα», «κάντε εγγραφή τώρα», «λίγα αποθέματα».

Τέτοιου είδους τακτικές αποτελούν συνηθισμένες διαφημιστικές πρακτικές. Το να πιέζετε κάποιες φορές το κοινό σας για άμεση ανταπόκριση, μπορεί να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

2) Χρησιμοποιείτε το σύμβολο της προσφοράς %.

Είναι εξίσου σημαντικό να αναφέρετε τις προσφορές σας με αυτή την ένδειξη: % και να μην αναλώνεστε σε μακροσκελείς προτάσεις για να επικοινωνήσετε ακριβώς την ίδια πληροφορία.

Κατά αυτόν τρόπο κεντρίζετε πιο εύκολο την προσοχή του κόσμου.

 3) Ο κόσμος αγαπάει το ‘’τζάμπα’’.

Αναλόγως με τους στόχους που έχετε θέσει σαν εταιρεία, αν μπορείτε προσφέρετε παροχές δωρεάν.

Γράφοντας κάτι τέτοιο σε μια σύντομη πρόταση, καταφέρνετε να τραβήξετε γρήγορα την προσοχή των ανθρώπων που παρακολουθούν τις αναρτήσεις σας.

4)Αποφύγετε τα περιττά hashtags.

Ίσως μια από τις πιο χρήσιμες συμβουλές όσον αφορά το περιεχόμενο του Twitter είναι αυτή των περιττών hashtags.

Σκοπός σας είναι να κρατήσετε την προσοχή των ακολούθων σας στη δική σας σελίδα και όχι να παραπέμπονται σε άλλες.

Πρέπει λοιπόν να είστε πολύ προσεκτικοί στην επιλογή των hashtags σας.

Είναι αναγκαίο να εξετάζετε το αν και κατά πόσον το hashtag που θα χρησιμοποιήσετε, θα οδηγεί σε κάποια συζήτηση γύρω από το προϊόν σας. Διαφορετικά θα ήταν καλό να μην τα χρησιμοποιήσετε καθόλου.

5)Χρησιμοποιήστε ερωτήσεις.

Αυτό το οποίο πρέπει να επιδιώκετε είναι η αλληλεπίδραση με το κοινό σας. Χρησιμοποιώντας ερωτήσεις, βάζετε το κοινό στη διαδικασία είτε να σκεφτεί, είτε να εμπλακεί συναισθηματικά αναλόγως με την ερώτηση που θα κάνετε.Οι ερωτήσεις πρέπει να είναι σχετικές με το περιεχόμενο της σελίδας σας, με απώτερο σκοπό να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών.

Εύκολα λοιπόν καταλαβαίνουμε πως με μερικές μικρές στρατηγικές κινήσεις, μπορούν να επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα στη σελίδα σας.

Rafaela Plataniti: Η Ραφαέλα τελείωσε το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση τη Διαφήμιση. Η αγάπη και το ενδιαφέρον της για το Digital Marketing, την οδήγησε να εργάζεται σήμερα ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.