X

Analytics και στο Twitter

Όπως έγινε πρόσφατα γνωστό, το Twitter ετοιμάζεται να κάνει διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες του πλατφόρμα με analytics, μέσω της οποίας θα μπορούν να παρακολουθούν τα στατιστικά της σελίδας τους. Πιο συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιούλιο, το Twitter παρουσίασε ένα ανανεωμένο analytic dashboard σε marketers, πιστοποιημένους χρήστες και Twitter Card publishers, το οποίο πρόκειται να γίνει διαθέσιμο στο σύνολο των χρηστών του.

To dashboard επιτρέπει στους χρήστες να δουν πόσα impressions έχει λάβει κάθε tweet -δηλαδή, πόσες φορές οι χρήστες το είδαν-, τον αριθμό των favorites που έχει δεχτεί το tweet τους, πόσες φορές άλλοι έχουν κάνει click στα προφίλ τους και τον αριθμό των retweets και απαντήσεων σε ένα συγκεκριμένο tweet. Φαίνεται, επίσης, πόσες φορές οι χρήστες είναι engaged με ένα tweet και τι είδους ήταν το engagement. Ήδη οι περισσότεροι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα στατιστικά στοιχεία μπαίνοντας στη διεύθυνση analytics.twitter.com. Για να μπορέσει, όμως, να δει κάποιος τα analytics, ο λογαριασμός του πρέπει να είναι τουλάχιστον 14 ημερών και, επίσης, δεν μπορεί να διαγραφεί, να απαγορευτεί ή να διακοπεί.

Δεν είναι βέβαιο τι ελπίζει το Twitter ότι θα αποσπάσουν οι χρήστες του από αυτά τα καινούρια στατιστικά. Οι αριθμοί, όμως, σίγουρα είναι χρήσιμοι για brands και όσους θέλουν να προσεγγίσουν καλύτερα ένα μεγαλύτερο κοινό. Όσον αφορά την Ελλάδα, παρόλο που το Τwitter δε χρησιμοποιείται ακόμα διαδεδομένα προκειμένου να εξυπηρετήσει ενέργειες marketing, η παραπάνω καινοτομία φαίνεται πως μπορεί να προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες σε brands και publishers. Αναμένουμε, λοιπόν, να δούμε την εξέλιξη των Twitter Analytics και την απήχηση που θα έχουν στο ελληνικό κοινό!

Marie Pololou: Η Μάρι σπούδασε Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Στη συνέχεια εργάστηκε για πέντε χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία σε διάφορα τμήματα. Ήθελε όμως να ακολουθήσει ένα πιο δημιουργικό δρόμο και έτσι αποφάσισε να παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing στο ALBA Graduate Business School. Έπειτα παρακολούθησε δύο σεμινάρια με θέμα τα Social Media και το Digital Marketing. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της σε Digital Marketing Agency.

This website uses cookies.