X

O CEO της Unilever για τα social media

Με ενδιαφέρον διάβασα πρόσφατα ότι ο CEO της Unilever ανέφερε πως τα in-store promotions έχουν υψηλότερο ROI από το social media marketing.

Βέβαια, κάτω από τους μεγάλους τίτλους κρυβόταν και η συνέχεια.

Η Unilever επένδυσε για κάποια περιορισμένα brands με έμφαση στο twitter και αυτό ήταν που δεν τους απέδωσε τόσο καλά όσο τα promotions.

Βέβαια, παράλληλα παραδέχτηκε πως θα συνεχίσε να επενδύει στα social media γιατί πιστεύει πως τα social media σύντομα θα είναι «πιο σημαντικό εργαλείο για brand adoption απ’ ότι η τηλεόραση».

Όχι κι άσχημα για κάποιον που αναφέρεται πως δεν είναι μεγάλος fan του το digital marketing και πως προτιμάει τη «μαγεία» από τα metrics.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.