X
    Categories: Social Media

Ποιά metrics μετράνε;

Θα με έχετε ακούσει πολλές φορές να μιλάω για αποτελέσματα, ROI και metrics σε ότι αφορά στην ψηφιακή παρουσία μιας εταιρείας ή ενός brand.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι μετρούσανε οι marketers το 2010 και τι μετρούσανε το 2011;

Σύμφωνα με την UberVU λοιπόν, τα top 3 metrics είναι:

  • Traffic
  • Repeat Visits
  • Number of Followers

[Full Infographic at Source]

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.