X
    Categories: Social Media

Ποιος κερδίζει από τις στοχευμένες διαφημίσεις;

Έχεις σκεφτεί ποιος τελικά κερδίζει τις στοχευμένες διαφημίσεις που βλέπεις;

Όσο πιο στοχευμένη μια διαφήμιση, αυτό σημαίνει πως ο διαφημιζόμενος είχε μικρότερο budget waste, δηλαδή δεν ξόδεψε τα λεφτά του προσπαθώντας να πουλήσει ψυγείο σε Εσκιμώους.

Υπό αυτό το πρίσμα, όσο πιο καλά είναι στοχευμένη μια διαφήμιση, τόσο μικρότερο από το marketing budget του μπορεί να ξοδέψει ο διαφημιζόμενος σε επικοινωνία του προϊόντος του και τόσο περισσότερο σε άλλες δραστηριότητες του marketing, όπως η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που ωφελεί το κοινωνικό σύνολο, η έρευνα αγοράς για να μάθει καλύτερα τις ανάγκες του καταναλωτές του, σε εκπτώσεις για να πουλήσει περισσότερο προϊόν στους πελάτες που το προτιμούν ή σε ανάπτυξη νέων καινοτομικών προϊόντων.

Με άλλα λόγια, αν ένα προϊόν που το αγοράζουν 200.000 άνθρωποι δεν χρειαζόταν να το προβάλλουμε σε 3.000.000 ανθρώπους για να το αγοράσουν αυτοί οι 200.000, τότε το budget που χρειαζόμασταν για τους υπόλοιπους 2.800.000 μπορούμε να το κάνουμε κάτι άλλο -οτιδήποτε- το οποίο να είναι όφελος για τον καταναλωτή μας.

Οπότε την επόμενη φορά που θα δείτε μία διαφήμιση με remarketing και θα την σιχτιρίσετε που σας ακολουθεί για μία εβδομάδα, σκεφτείτε πως είναι καλύτερα να βλέπετε αυτήν την διαφήμιση παρά μια άλλη άσχετη!

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.