X

WITT, ή αλλιώς, How to catch the biggest fish in the social sea

Σε μεγάλο βαθμό, η χρήση των social media γυρνάει γύρω από το user generated content.

Όλοι οι marketers στο digital περιβάλλον αναγνωρίζουν την απεριόριστη αξία του περιεχομένου που οι ίδιοι οι χρήστες δημιουργούν για το brand, το οποίο συντελεί στον πιο σημαντικό παράγοντα: το Word of Mouth Marketing.

Όταν αυτό το περιεχόμενο παράγεται από τους influencers στα social media έχει πολλαπλάσια αξία από το αν προερχόταν από οποιονδήποτε άλλο χρήστη, καθώς εκείνοι είναι που μπορούν να επηρεάσουν την άποψη πολλών χρηστών, αφού αποτελούν opinion leaders για άλλους χρήστες πάνω σε σχετικά θέματα.

Στην αξία του influencer βασιστήκαμε εδώ στη socialab και αναπτύξαμε το WITT (Web Influencers Targeting Tool), ένα proprietary, καινοτομικό εργαλείο το οποίο μας προσφέρει τη μοναδική δυνατότητα να στοχεύουμε με μηνύματα επικοινωνίας ακριβώς το κοινό που θέλουμε, από οποιαδήποτε σελίδα στο Facebook μας ενδιαφέρει είτε με βάση τον ανταγωνισμό, είτε το locality.

Αλλά πάει και ένα βήμα παραπέρα.

Κάθε σελίδα στο Facebook έχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό fans οι οποίοι είτε δεν είναι ενεργοί χρήστες ή δεν ενδιαφέρονται αρκετά για το brand, άρα δεν αποτελούν engaged κοινό.

Το WITT παρακάμπτει τους παραπάνω χρήστες οι οποίοι δεν αποτελούν «χρήσιμο κοινό», και επικεντρώνεται στους πιο ενεργούς χρήστες κάθε σελίδας, δηλαδή στους ambassadors ή influencers.

Το WITT θα καταγράψει όλους τους χρήστες στις πηγές που θα δηλώσουμε και μετά θα τους διασταυρώσει, ώστε να στοχεύσει με διαφήμιση τους top influencers.

Το εργαλείο αυτό είναι διαθέσιμο από τη socialab από το Σεπτέμβριο του 2014.

Natalia Boubaliki: Η Ναταλία είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και εργάζεται τα τελευταία 4 χρόνια στον τομέα του Marketing.

This website uses cookies.