The New Stuff - Suit digital marketing

WITT, ή αλλιώς, How to catch the biggest fish in the social sea

Natalia Boubaliki


Σε μεγάλο βαθμό, η χρήση των social media γυρνάει γύρω από το user generated content.

Όλοι οι marketers στο digital περιβάλλον αναγνωρίζουν την απεριόριστη αξία του περιεχομένου που οι ίδιοι οι χρήστες δημιουργούν για το brand, το οποίο συντελεί στον πιο σημαντικό παράγοντα: το Word of Mouth Marketing.

influencers

Όταν αυτό το περιεχόμενο παράγεται από τους influencers στα social media έχει πολλαπλάσια αξία από το αν προερχόταν από οποιονδήποτε άλλο χρήστη, καθώς εκείνοι είναι που μπορούν να επηρεάσουν την άποψη πολλών χρηστών, αφού αποτελούν opinion leaders για άλλους χρήστες πάνω σε σχετικά θέματα.

Στην αξία του influencer βασιστήκαμε εδώ στη socialab και αναπτύξαμε το WITT (Web Influencers Targeting Tool), ένα proprietary, καινοτομικό εργαλείο το οποίο μας προσφέρει τη μοναδική δυνατότητα να στοχεύουμε με μηνύματα επικοινωνίας ακριβώς το κοινό που θέλουμε, από οποιαδήποτε σελίδα στο Facebook μας ενδιαφέρει είτε με βάση τον ανταγωνισμό, είτε το locality.

Αλλά πάει και ένα βήμα παραπέρα.

Κάθε σελίδα στο Facebook έχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό fans οι οποίοι είτε δεν είναι ενεργοί χρήστες ή δεν ενδιαφέρονται αρκετά για το brand, άρα δεν αποτελούν engaged κοινό.

Το WITT παρακάμπτει τους παραπάνω χρήστες οι οποίοι δεν αποτελούν «χρήσιμο κοινό», και επικεντρώνεται στους πιο ενεργούς χρήστες κάθε σελίδας, δηλαδή στους ambassadors ή influencers.

Το WITT θα καταγράψει όλους τους χρήστες στις πηγές που θα δηλώσουμε και μετά θα τους διασταυρώσει, ώστε να στοχεύσει με διαφήμιση τους top influencers.

Το εργαλείο αυτό είναι διαθέσιμο από τη socialab από το Σεπτέμβριο του 2014.

Advertising · Social Media

influencers · targeting · witt

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Natalia Boubaliki

Η Ναταλία είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και εργάζεται τα τελευταία 4 χρόνια στον τομέα του Marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο