X

YouTube Pre-Roll Ads: Σκεφτείτε εξυπνότερα

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πιο είναι το πιο ενοχλητικό πράγμα όταν θέλετε να δείτε ένα βίντεο στο YouTube; Μα, φυσικά η διαφήμιση που τρέχει πριν από κάθε βίντεο και σας διακόπτει την ώρα που θέλετε να δείτε το βίντεοκλιπ από το αγαπημένο σας τραγούδι.

Aν λοιπον είστε brand και θέλετε να δημιουργήσετε ένα βίντεο το οποίο θα τρέξει πριν από τις διαφημίσεις στο  ΥοuTube,  καλό είναι να ακολουθήσετε το παράδειγμα της Volkswagen.

Δημιουργήστε ένα διαφημιστικό το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μέσο και το συγκεκριμένο σκοπό (pre-roll ad) και αποφύγετε να βάλετε το διαφημιστκό που έχετε στην τηλεόραση και στο YouTube,  θεωρόντας ότι όσο πιο πολλά views έχει τόσο περισσότερους χρήστες θα επηρεάσετε.

Η Volskwagen ως συνήθως βλέποντας τα πράγματα λίγο διαφορετικά προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, δίνοντας μια νέα διάσταση στην pre-roll διαφήμιση στο Youtube. Δημιούργησε ένα ad το οποίο πατάει μόνο του to skip ad και περνάει αυτόματα στο επόμενο βίντεο.

Σκεφτείτε λοιπον πόσο πιο αποτελεσματικό θα ήταν αν και το δικό σας brand μπορούσε μέσα σε 5 δευτερόλεπτα να περάσει το μήνυμα του και να δημιουργήσει κάτι τόσο μοναδικό που δε θα κάνει τους χρήστες να το αποφύγουν.

Tasos Veliadis: Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

This website uses cookies.