The New Stuff - Suit digital marketing

Η πολιτική επικοινωνία του σήμερα

Stefanos Sklavenitis


obama-ferns

Σε περίπου 70 μέρες έχουμε διπλή εκλογική διαδικασία. Μπορεί ακόμα να μην έχουμε ζήσει φυλλάδια, γιγαντοαφίσες ή πολιτικούς να παρακαλούν για ένα like στο Facebook όπως στις προηγούμενες εκλογές, αλλά μην αποκλείετε να αρχίσει να γίνεται κάτι κάτι τέτοιο τις επόμενες ημέρες. Φυσικά, με μικρότερη ένταση σε σχέση με το παρελθόν λόγω της φύσης αυτών των εκλογών και του γενικού κλίματος, αλλά θα δούμε κινήσεις παρωχημένες από μυαλά παλαιάς κοπής.

Και ναι, όταν ενεργοποιείς έναν λογαριασμό στο Facebook ή στο Twitter που έχεις ξεχασμένο από τις προηγούμενες εκλογές, προσπαθώντας πάλι να εκμαιεύσεις αναγνωρισιμότητα, top of mind και εν τέλει …’ψηφαλάκια’, δεν μπορεί κανείς να σε πει πρωτοπόρο! Ακόμα και κόμματα που ευαγγελίζονται το κάτι νέο, το κάτι διαφορετικό και που έχουν ως target group τους κυρίως το νεανικό απολιτίκ κοινό (όπως το ‘Ποτάμι‘) κατόρθωσαν να κάνουν launch χωρίς καν website. Αυτό δε, θα ήταν μικρότερο fail αν δεν υπόσχονταν στη διακήρυξή τους πως η χρηματοδότησή τους θα γινόταν με διαφάνεια μέσω διαδικτύου από τους φίλους τους…Πότε και από ποια πλατφόρμα θα γίνει δηλαδή η ενίσχυση από μέλη και φίλους;

Την ίδια στιγμή βλέπουμε πολιτικούς με πολύ μεγαλύτερο διαμέτρημα να μπαίνουν στη διαδικασία να εκμεταλλευτούν τα νέα μέσα (βλ web tv series) και να συμμετέχουν σε εκπομπές όπου τσαλακώνουν την εικόνα τους. Τρανό παράδειγμα το πολύ πρόσφατο ‘Between ferns’ του Ζακ Γαλιφιανάκη που φιλοξενούσε τον πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής Barack Obama! Ο Obama μπορεί να μην έχει το άγχος της επανεκλογής, έχει όμως το άγχος της υστεροφημίας και της επιτυχίας του σημαντικότερου μεταρρυθμιστικού έργου που επιχείρησε η διοίκησή του, του ‘Obamacare’. Το συγκεκριμένο αυτό σχέδιο προβλέπει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που θα προσφέρεται στους Αμερικανούς οι οποίοι θα εγγραφούν μέσα από την online πλατφόρμα της υπηρεσίας. Και φυσικά, μια και ξέρει ότι οι νέοι είναι η κρίσιμη μάζα που αν εγγραφούν θα μπορέσει να τραβήξει το προβληματικό στην υλοποίηση project μπροστά, δεν δίστασε να πάει ως την εκπομπή του ελληνικής καταγωγής πρωταγωνιστή των ταινιών ‘Hangover’ και να δεχθεί ερωτήσεις του τύπου ‘πως νιώθεις που είσαι ο τελευταίος μάυρος πρόεδρος;’.

Ο Obama όχι μόνο έπαιξε το παιχνίδι, αλλά το έπαιξε και καλά. Προμοτάρισε την ιδέα του ‘Obamacare’ και μίλησε στους νέους μέσα από ένα ‘νέο’ μέσο που οι νέοι παρακολουθούν διαδικτυακά και στη συνέχεια μοιράζονται το περιεχόμενό του μέσω  social media.  Σκέφτεστε κάποιον Έλληνα πολιτικό που θα μπορούσε να κάνει κάτι ανάλογο;

Funny · Opinion · Wrong Moves

barack obama · obama · obamacare · website · πολιτική · πολιτική επικοινωνία · πολιτικοί · το ποτάμι

Stefanos Sklavenitis

Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting