The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

agapi antonopoulou


Εάν το γεγονός ότι τόσες πολλές επιχειρήσεις τώρα περιλαμβάνουν τα social media στις στρατηγικές μάρκετινγκ τους, δεν είναι αρκετό για να σας πείσει για το πόσο απαραίτητα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, τότε μάλλον σας έχω νέα! Η βιομηχανία της φιλοξενίας επωφελείται ακόμη περισσότερο από την έκθεση στα social media από πολλές άλλες βιομηχανίες.

Η παρουσία των social media παντού στην καθημερινότητά μας είναι εντονότερη τώρα περισσότερο από ποτέ. Καθώς οι άνθρωποι «μοιράζονται» τη ζωή τους στο διαδίκτυο, μεταδίδουν τα μέρη που έχουν πάει, τα προϊόντα που έχουν καταναλώσει και τις υπηρεσίες που τους έχουν παρασχεθεί. Η πιθανότητα είναι το ξενοδοχείο σας να έχει ήδη εμφανιστεί αμέτρητες φορές στις δημοσιεύσεις των πελατών σας στα κοινωνικά δίκτυα.

Μια πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι το ταξίδι έχει αναφερθεί από τους χρήστες του Facebook ως η μεγαλύτερη στιγμή της ζωής τους, και ότι το 42% των χρηστών του Facebook κάνουν περισσότερα posts για τα ταξίδια τους παρά για οποιοδήποτε άλλο γεγονός της ζωής τους. Οι φωτογραφίες των διακοπών περιλαμβάνουν αναπόφευκτα την κάλυψη των διανυκτερεύσεων και των γευμάτων του ξενοδοχείου, και ο πολλαπλασιασμός των εφαρμογών κοινής χρήσης φωτογραφιών, όπως το Instagram, αυξάνει μόνο τη δυνατότητα των ξενοδοχείων να εισπράττουν τα χρήματα των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Τα βήματα λοιπόν που μπορείτε να ακολουθήσετε προκειμένου να καθοδηγήσετε το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι τα παρακάτω.

1. Επικοινωνήστε απευθείας με τους πελάτες σας

Ενώ οι έντυπες διαφημίσεις και αυτές της τηλεόρασης παρέχουν στις επιχειρήσεις ένα μέσο μέσω του οποίου μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους, η επικοινωνία αυτή είναι έμμεση και μονόδρομη. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν μια άμεση γραμμή επικοινωνίας από την επιχείρηση στους πελάτες και δίνουν τη δυνατότητα να αποκτήσετε άμεση ανατροφοδότηση από αυτούς.

Χρησιμοποιούμενη με σύνεση, μια τέτοια άμεση επικοινωνία μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τη φήμη σας στα μάτια των πελατών σας. Η εύκολη επικοινωνία και η έγκαιρη ανταπόκριση του προσωπικού σας είναι ιδιαίτερα σημαντική στη βιομηχανία φιλοξενίας και βοηθά τους πελάτες σας να αισθάνονται σαν να μπορούν να επιλύσουν γρήγορα τα ζητήματά τους. Αυτό με τη σειρά του κάνει την επιχείρησή σας πιο εξυπηρετική και προσιτή. Επιτρέποντας στους πελάτες σας να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας, εκτός από το να σας δίνουν τη δυνατότητα να λαμβάνετε πολύτιμες ανατροφοδοτήσεις, σας δίνει επίσης το πρόσθετο πλεονέκτημα να είστε σε θέση να απαντήσετε γρήγορα σε κριτικές και παράπονα.

2. Προωθήστε το brand σας πιο αποτελεσματικά

Η έκθεση στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τείνει να είναι περισσότερο στοχευμένη από άλλες μορφές διαφήμισης, όπως οι τηλεοπτικές διαφημίσεις ή τα απευθείας emails. Οι άνθρωποι που τους αρέσει η σελίδα σας στο Facebook πιθανότατα ενδιαφέρονται ήδη για το ξενοδοχείο σας. Για παράδειγμα, μπορεί να επισκέπτονται έναν προορισμό όπου βρίσκεται το ξενοδοχείο σας, ή μπορεί να είναι άπληστοι ταξιδιώτες που εμπίπτουν στους δημογραφικούς στόχους του ξενοδοχείου σας. Έτσι, ο ρυθμός μετατροπής σας από την έκθεση στα social media έχει τη δυνατότητα να είναι αρκετά ψηλός. Σε σύγκριση, με τα άμεσα emails, τα οποία ενδέχεται να είναι ανεπιθύμητα και αρκετές φορές θεωρούνται ενοχλητικά, οι προωθήσεις στα κοινωνικά μέσα συνήθως φαίνονται μόνο κατόπιν επιλογής.

3. Διαχειριστείτε τη φήμη σας

Το πλήθος των ωρών που καταβάλλει ο μέσος άνθρωπος online καθημερινά και το γεγονός ότι για πολλούς, το διαδίκτυο είναι τώρα η πρώτη επιλογή κατά την έρευνα μιας εταιρείας, είναι επιβεβαιώσεις για τη σημασία της διατήρησης μια θετικής φήμης στο διαδίκτυο. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα ξενοδοχεία, λόγω της γενίκευσης της διεξαγωγής online έρευνας για ξενοδοχείο πριν από την πραγματοποίηση κρατήσεων. Ιστοσελίδες όπως το Tripadvisor είναι εξαιρετικά δημοφιλείς μεταξύ των ταξιδιωτών και οι αρνητικές κριτικές μπορούν να αποτελέσουν έναν ιδιαίτερα πειστικό αποτρεπτικό παράγοντα για τους πιθανούς πελάτες.

Η διατήρηση μιας online παρουσίας μπορεί να σας επιτρέψει να αντιμετωπίσετε άμεσα κακά σχόλια και κριτικές. Κάνοντας κάτι τέτοιο σε πλατφόρμες όπως το Tripadvisor, καθιστά δυνατή την προβολή των σχολίων σας δημοσίως και έτσι σας επιτρέπει να μετριάσετε τις ζημιές που προκαλούνται από τις αρνητικές κριτικές.

4. Δημοσιεύστε περιεχόμενο με προσοχή

Ενώ η συνετή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη στην καμπάνια μάρκετινγκ οποιουδήποτε ξενοδοχείου, πρέπει να είστε προσεχτικοί ώστε να είστε συγχρόνως και μέσα στα πλαίσια της «μόδας». Οι εταιρείες τείνουν να είναι χαλαρές όσον αφορά την αναπαραγωγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα.

Σε ένα σενάριο χειρότερης περίπτωσης όμως, η αναπαραγωγή περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που γίνεται αντιληπτή αρνητικά από το κοινό, μπορεί να γίνει viral και να προκαλέσει σοβαρή ζημιά στη φήμη του ξενοδοχείου σας. Όπως για παράδειγμα, η αυθόρμητη φύση του Twitter έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να δημιουργούν άσχημη δημοσιότητα για τους εαυτούς τους απελευθερώνοντας ακούσια tweets σε κακό τόνο.

Και για να μην σας κουράζω άλλο με λίστες και θεωρίες, είναι προφανές ότι η δημοτικότητα των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ δεν πρέπει να απορριφθεί και αυτό ισχύει κατά κόρον στην περίπτωση της βιομηχανίας φιλοξενίας, όπου η παρουσία στο διαδίκτυο είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!

Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να έχουν ως στόχο να παρουσιάσουν μια επικοινωνιακή και προσιτή προσωπικότητα σε απευθείας σύνδεση και πρέπει να φροντίσουν να διαχειριστούν τις αντιδράσεις των πελατών τους μέσω online κριτικών και σχολίων σε πλατφόρμες όπως το Facebook.

Χρησιμοποιείστε σοφά και αποτελεσματικά τα social media! Μπορούν να αποτελέσουν ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ!

 

How To · marketing · Online Marketing · Social Media · Tools

content management · hotel marketing · Social Media

Small Businesses

agapi antonopoulou

Η Αγάπη είναι απόφοιτη του μεταπτυχιακού τμήματος "Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η αγάπη της για το marketing κρατάει χρόνια και μετά το μεταπτυχιακό έχει θέσει ως στόχο να εφαρμόσει όσα διδάχθηκε και να μάθει ακόμη περισσότερα. Με γνώμονα αυτό έχει βρεθεί τώρα στη Socialab, όπου εργάζεται ως Account Executive στο τμήμα των Δημοσίων Σχέσεων.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο