X

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

Στόχος κάθε επιχείρησης είναι να αυξήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη της. Υπάρχουν πολλές και διάφορες τεχνικές για να το πετύχει κανείς αυτό. Αν όμως η τωρινή στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης σου δε σου φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα, έχω τη λύση. Αυτή δεν είναι άλλη από το Video Content Marketing.

Ακόμα κι αν πιστεύεις ότι το βίντεο δεν ενδείκνυται για το είδος της επιχείρησης σου, τα παρακάτω θα σε κάνουν να αλλάξεις γνώμη.

Περισσότεροι από τους μισούς marketing experts σε όλο τον κόσμο υποστηρίζουν ότι τα βίντεο φέρνουν υψηλότερο ROI σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο τύπο περιεχομένου. Επιπλέον, το 43% των καταναλωτών θέλει οι marketers να παράγουν περισσότερα βίντεο.

Αν ακόμα δε με πιστεύεις:

  • το 92% των mobile video viewers θέλει να μοιράζεται το περιεχόμενο που βλέπει με τους άλλους.
  • ήδη, το 87% των internet marketers αξιοποιούν το video content για την επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων.

Το Video Content Marketing θα σε βοηθήσει να:

  • αυξήσεις το traffic προς την ιστοσελίδα σου
  • ενισχύσεις την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σου
  • μεγαλώσεις την email list σου
  • αυξήσεις τους followers σου στα social media
  • προβάλλεις το brand σου σε ένα ευρύτερο κοινό
  • προωθήσεις νέα προϊόντα και υπηρεσίες

Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε περισσότερες πωλήσεις.

Πώς θα το πετύχεις αυτό

#1 Δημιούργησε ένα κανάλι στο YouTube

Το πρώτο βήμα, εάν δεν έχεις χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα βίντεο για να προωθήσεις το brand σου, είναι να ανοίξεις ένα κανάλι στο YouTube. Το YouTube είναι το διασημότερο κοινωνικό μέσο που ασχολείται με τα βίντεο. Έτσι, όταν ανεβάσεις ένα βίντεο, μπορείς πολύ εύκολα να το μοιραστείς και σε άλλες πλατφόρμες, χωρίς να χρειαστεί να τροποποιήσεις το format ανάλογα με το κοινωνικό μέσο που σε ενδιαφέρει.

#2 Πρόσθεσε περισσότερα βίντεο στο website σου

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει κάποιος όταν επισκέπτεται το site σου; Η αλήθεια είναι ότι κανείς μας δε θέλει να διαβάζει μεγάλα κείμενα γιατί αυτά πολλές φορές κουράζουν ή μπερδεύουν. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να απλοποιήσεις το μήνυμα σου, λέγοντάς το με ένα σύντομο βίντεο. Αυτό σίγουρα θα τραβήξει την προσοχή του θεατή και θα τον κάνει να θέλει να μάθει περισσότερα.

#3 Εκμεταλλεύσου τα Instagram Stories

Τα Instagram Stories είναι το νέο trend που κάθε brand χρησιμοποιεί για να μιλήσει στο κοινό του. Εκεί μπορείς να δημοσιεύσεις φωτογραφίες και βίντεο, με το δεύτερο να είναι πιο άμεσο και πιο fun. Επειδή η διάρκεια ζωής τους είναι μόνο 24 ώρες, μπορείς να δημοσιεύεις περιεχόμενο κάθε μέρα για να είσαι σίγουρος ότι το brand σου έχει αποτυπωθεί για τα καλά στο μυαλό των followers σου.

#4 Κάνε όλα τα βίντεο σου mobile friendly

Last but not least, μια σταθερά που θέλεις να διατηρήσεις με όλα τα βίντεο που παράγεις, είναι η συμβατότητα με τις κινητές συσκευές. Πλατφόρμες όπως το YouTube, το Facebook και το Instagram είναι τα πιο γνωστά μέσα στα οποία κάποιος θα δει τα βίντεο σου. Και αυτό το κάνει κυρίως από το κινητό του ή το tablet του. Έτσι, φρόντισε όλα σου τα βίντεο, ακόμα κι αυτά που υπάρχουν στο website σου ή σε κάποιο email που στέλνεις, να είναι mobile friendly.

Ηλιάνα Χαλιμούρδα: Η Ηλιάνα πρόσφατα αποφοίτησε από το τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με κατεύθυνση Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις. Εργάζεται ως PR Executive στην οικογένεια της Socialab και της αρέσει να ενημερώνεται για τα νέα trends του digital κόσμου.

This website uses cookies.