The New Stuff - Suit digital marketing

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

Νατάσα Γιασεμάκη


Εάν είστε YouTube content creator και το video διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην marketing στρατηγική σας, η προώθηση του καναλιού σας στο YouTube, είναι απαραίτητη.

Η προβολή σας στο YouTube, θα μπορούσε να επηρεάσει και να αυξήσει την προβολή σας σε άλλα platforms και κανάλια, όπως επίσης και να κατευθύνει την επισκεψιμότητά σας στο site σας. Επιπρόσθετα, μπορεί να σας βοηθήσει στην προσέγγιση μεγαλύτερου social media κοινού, μέσω shares κλπ.

1. Ξεκινήστε με το κατάλληλο YouTube SEO

Το σωστό SEO στο Youtube είναι απαραίτητο για την προώθηση του καναλιού σας, διότι τα video σας θα εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης στο Google. Έτσι, μόλις πετύχετε το σωστό YouTube SEO, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα keywords και video tagging, θα πρέπει να προσθέσετε ετικέτες και να ταξινομήσετε τα video σας στη σωστή κατηγορία. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα μια πολλή σημαντική προώθηση του καναλιού σας.

2. Χρησιμοποιήστε ελκυστικούς τίτλους

Ο βασικός τίτλος στο video σας, είναι το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσουν οι θεατές καθώς τους βοηθά να κατανοήσουν το περιεχόμενο των video σας. Για το λόγο αυτό, προτιμήστε να γράφετε ελκυστικούς τίτλους ώστε να αυξηθούν οι προβολές και να οδηγήσουν σε περισσότερα shares που είναι απαραίτητα για την προώθηση του καναλιού σας. Για να το πετύχετε αυτό:

  • Χρησιμοποιήστε αριθμούς ή λίστες. Παράδειγμα: 10 top ταξιδιωτικοί προορισμοί στην Ευρώπη.
  • Γράφετε συνοπτικούς και όχι πολύπλοκους τίτλους.
  • Τεστάρετε πόσο ενδιαφέρον είναι ο τίτλος σας στο CoSchedule Headline Analyzer .

3. Δημιουργήστε δελεαστικά “video thumbnails”

Τα “video thumbnails” η αλλιώς “μικρογραφίες των video”, είναι εξίσου  σημαντικές όσο και οι τίτλοι ώστε να κερδίσουν την προσοχή του κοινού σας, διότι δίνουν μια ιδέα για την ποιότητα του περιεχομένου των video με εικόνες.

Εάν η μικρογραφία σας είναι μία ανιαρή και χωρίς ενδιαφέρον εικόνα, οι χρήστες ενδέχεται να μην είναι πρόθυμοι να το παρακολουθήσουν, ακόμη και αν ο τίτλος είναι ελκυστικός για εκείνους. Θα πρέπει λοιπόν, να βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει την κατάλληλη και πιο δελεαστική μικρογραφία για κάθε σας video.

4. Μάθετε τις προτιμήσεις του κοινού σας

Για την καλύτερη προώθηση του καναλιού σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα περιεχόμενο σχετικό με τις προτιμήσεις του κοινού που θέλετε να απευθυνθείτε, ώστε να θέλουν να το παρακολουθήσουν. Μπορείτε ακόμα να τους παροτρύνετε να αφήσουν σχόλια κάτω από τα video για το τι θα ήθελαν να παρακολουθήσουν αργότερα.

5. Διεξάγετε διαγωνισμούς

Ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μεγαλύτερο engagement στο κανάλι σας, είναι η διεξαγωγή διαγωνισμού. Η συμμετοχή μπορεί να γίνει κάνοντας like, subscribe ή αφήνοντας κάποιο σχόλιο στο video. Μάλιστα, αν είστε influencer μπορείτε να συνεργαστείτε με brands για την δημιουργία “giveaway” δώρων.

6. Συνεργαστείτε με άλλους video creators

Ένα πολύ καλό tip για την προώθηση του καναλιού σας είναι να αναπτύξετε συνεργασία με άλλους δημιουργούς YouTube καναλιών αναφέροντάς τους στα δικά σας video, κάνοντας κάποια συνέντευξη ανάλογα με το περιεχόμενο του καναλιού σας. Μπορείτε επίσης, να δημιουργήσετε μαζί περιεχόμενο για τα video σας και με αυτόν τον τρόπο να προσελκύσετε περισσότερους θεατές στο κανάλι σας.

7. Προωθήστε τα video σας στα social media

Ένα πολύ βασικό βήμα για την προώθηση των YouTube video σας, είναι η προώθηση αυτών στα social media. Οι χρήστες των social media πολλές φορές αναζητούν και ανακαλύπτουν ελκυστικά video, οπότε η προώθηση των video σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να τους οδηγήσει στο κανάλι σας και να πετύχετε αύξηση του κοινού σας. Τέλος, μπορείτε να δημιουργήσετε μία μικρή προεπισκόπηση του video στα social media ώστε να ωθήσει το κοινό να κάνουν κλικ στον πλήρη σύνδεσμο.

8. Δημιουργήστε “paid campaigns”

Μερικές φορές, θα πρέπει να επενδύσετε σε διαφημιστικές paid campaigns, ώστε το κανάλι σας να προσεγγίσει το κοινό πιο αποτελεσματικά. Υπάρχουν πολλές επιλογές διαφήμισης, είτε στο Google, είτε σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Βεβαιωθείτε όμως, ότι είναι σαφές το κοινό που στοχεύετε και θέλετε να προσεγγίσετε ώστε να δαπανήσετε σωστά τα χρήματά σας και να σας φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Content · Google · How To · marketing · SEO · Social Media · Video · YouTube

Νατάσα Γιασεμάκη

Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting