X

Οι διαφημιστές θα μπορούν πλέον να κάνουν target YouTube ads βάση του ιστορικού αναζήτησης της Google

Πέρασε και το Πάσχα, επισήμως οδεύουμε προς το καλοκαίρι και όλοι εμείς εδώ, η ομάδα του Suit.gr θέλουμε να σας ευχηθούμε Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη! Ας πάμε σιγά-σιγά στα δικά μας θέματα όμως!

Τώρα η Google δίνει στα brands μια νέα προοπτική στη στόχευση των καταναλωτών. Πλέον οι διαφημιστές θα μπορούν να στοχεύσουν YouTube ads βάση του ιστορικού αναζήτησης της Google.

What’s New

Η Google έκανε πρόσφατα ανακοινώσεις σχετικά με το τι θα προσφέρει στους διαφημιστές μέσω της πλατφόρμας του YouTube, δίνοντας την υπόσχεση της ύπαρξης ενός καινούργιου measurement tool το οποίο θα βοηθήσει τους marketers να καταλάβουν την επίδοση των campaigns τους. Οι πληροφορίες από τις δραστηριότητες των χρηστών που έχουν Google accounts, θα χρησιμοποιούνται για να επηρεάσουν τις διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες στο YouTube. Τα παραπάνω είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα και χρήσιμα για τους διαφημιστές, καθώς τους λύνει τα χέρια μέσω της καλύτερης και ευκολότερης στόχευσης των χρηστών.

Μέσω του καινούργιου update για τον εναλλακτικό τρόπο στόχευσης στο YouTube, τα brands θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν push video ads, στους επισκέπτες που βλέπουν videos, τα οποία θα είναι σχετικά με τις αναζητήσεις που έκαναν μέσω της μηχανής αναζήτησης Google. Παραδείγματος χάρη εάν κάποιος επισκέπτης του YouTube έψαχνε για κάποιο ταξιδιωτικό προορισμό, προϊόν ή υπηρεσία τότε θα του εμφανιστεί video ad σχετικό με αυτή την αναζήτηση. Αυτό το update έχει μεγάλες προοπτικές για τους διαφημιστές διότι τους δίνει την ευκαιρία να διευρύνουν το κοινό που στοχεύουν.

Interesting Facts

Το update αυτό το προκάλεσε ο αυξημένος ανταγωνισμός που αντιμετώπιζε η Google από το Facebook,  και γι’αυτό τον λόγο αποφασίστηκε να ενωθούν οι πληροφορίες αναζήτησης των χρηστών με τα ad products της. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα στοιχεία αναζητήσεων της Google θεωρούνται ότι είναι οι πιο ισχυρές πληροφορίες για τους διαφημιστές για να μπορέσουν να κάνουν ένα πιο guided advertising των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους.

Παρ’όλα αυτά οι χρήστες των υπηρεσιών/εφαρμογών της Google έχουν τη δυνατότητα μέσω των ρυθμίσεων να απενεργοποιήσουν το ads personalization για να μην τους «σερβίρονται» διαφημίσεις βάση των αναζητήσεών τους.

Οι συνήθειες των ανθρώπων αλλάζουν, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των επισκεπτών του YouTube παρακολουθούν videos μέσω των smartphones τους. 

Ακούγεται επίσης ότι η Google, θα δημιουργήσει ένα cloud based measurement solution το οποίο θα δίνει πληροφορίες στους διαφημιστές σχετικά με την απόδοση των campaigns τους. Οι διαφημιστές θα μπορούν να δουν λεπτομέρειες για το πως πήγαν οι καμπάνιες τους στο YouTube, μέσω ποιών συσκευών προβλήθηκαν και τι αντίκτυπο είχαν στους target customers τους. Αυτό δημιουργεί ερωτήσεις σχετικά με το πόσο ακριβή και αξιόπιστα θα είναι τα στοιχεία που θα παρέχονται για τη μηχανή αναζήτησης της Google και για το YouTube.

Αναμένουμε με αγωνία να δούμε μέχρι που θα φτάσει η Google!

Anna Katsaouni: Η Άννα είναι απόφοιτη του ALBA Graduate Business School, έχοντας ολοκληρώσει το MSc in Entrepreneurship καθώς έιναι κάτοχος του προπτυχιακού τίτλου Fashion Marketing and Business Management απο το London Metropolitan University. Το Digital Marketing κέρδισε την αφοσίωση, τη περιέργεια και το ενδιαφέρον της καθώς πιστεύει πως αυτή η μορφή marketing είναι το μέλλον. Αυτή τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

This website uses cookies.