X
    Categories: Social Media

Ο ρόλος των meta keywords για SEO

Θα σας μιλήσω για ένα γεγονός:

Τα meta keywords της κάθε σελίδας δεν παίζουν κανένα ρόλο στο Google Search!

Αυτό είναι κάτι που πίστευα πως είναι ευρέως γνωστό, φαίνεται τελικά πως μόνο γνωστό δεν είναι. Δεν γνώριζα πως δεν είναι γνωστό μέχρι που είδα μια ανάρτηση από τον Παύλο Σκουφή (γνωστός στους SEO κύκλους) στο Facebook, ο οποίος έκανε highlight το πρόβλημα.

Η απάντηση αυτή έρχεται κατευθείαν από τη Google και έχει δοθεί το 2009. Ίσχυε μάλιστα από πιο πριν, σύμφωνα με όσους παρακολουθούνε στενά τις εξελίξεις στο SEO.

Η Google σπάνια μιλάει για το πόσο ρόλο παίζει κάτι στον αλγόριθμό της κάποιο χαρακτηριστικό σελίδας και τα περισσότερα απ’ όσα γνωρίζουμε τα γνωρίζουμε από ανεξάρτητες μελέτες ερευνητών.

Όταν λοιπόν η Google φτιάχνει video για να απομυθοποιήσει τη χρήση των keywords, αυτό σημαίνει πως όποιος λέει πως θα βάλει keywords στο site του να βγαίνει ψηλά, μάλλον δεν έχει ασχοληθεί με το SEO πάνω από 5 χρόνια και έχει χάσει τη μπάλα.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • ευχαριστώ για το άρθρο, τα meta description Παίζουν ακόμα ρόλο;

  • @giorgos Το meta description δεν σε βοηθάει να ανέβεις στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Το meta descri[tion βοηθάει πολύ όμως στο να έχεις καλύτερο CTR στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ένα καλογραμμένο meta description μπορεί να οδηγήσει τον χρήστη να πατήσει το δικό σου link σε σχέση με κάποιον που βρίσκεται πιο ψηλά αλλά δεν έχει καλογραμμένο description...

This website uses cookies.