The New Stuff - Suit digital marketing

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

Nantia Kazana


Tα 6 σημαντικότερα προβλήματα πολλών εταιρικών websites το 2019

Έχει παρατηρηθεί στις μέρες μας ότι σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις έχουν ένα website. Είναι γεγονός ότι επιχειρήσεις που δεν έχουν παρουσία στο Digital κόσμο είναι σαν να μην υπάρχουν. Όμως το ότι μία επιχείρηση έχει website στο Internet το 2019, δε σημαίνει πάντα ότι αυτό πληρεί τις σωστές προδιαγραφές. Τα προβλήματα είναι πολλά αλλά θα εστιάσουμε στα 6 σημαντικότερα.

Ας δούμε λοιπόν τα 6 σημαντικότερα προβλήματα που εντοπίζουμε σε πολλά websites το 2019.

  1. «Βαριεστημένα» websites

Τα «βαριεστημένα websites» είναι αυτά που φτιάχτηκαν από ανάγκη με το μικρότερο δυνατό κόστος και χωρίς μελέτη.

Σήμερα, όσο κι αν φαίνεται παράξενο, υπάρχουν πολλά τέτοια εκεί έξω. Είναι websites που διαθέτουν πολλές, σχεδόν ανούσιες  πληροφορίες για τις επιχειρήσεις τους οι οποίες δεν είναι σημαντικές για τους δυνητικούς τους πελάτες.

Φυσικά ένα τέτοιο website δεν μπορεί να αντέξει στον ανταγωνισμό και αυτομάτως χάνει το κύρος και την εγκυρότητά του. Λύση σ΄ αυτό το πρόβλημα μπορεί  να δώσει ένα έμπειρο Digital agency που θα βελτιώσει και θα ολοκληρώσει την εικόνα του website.

  1. Websites παλιάς τεχνολογίας – Ανενημέρωτα websites

Υπάρχουν πάρα πολλά εταιρικά websites που φτιάχτηκαν πριν από 5,10 χρόνια  με τις τεχνολογίες και τα εργαλεία της εποχής και από τότε δεν έχουν ενημερωθεί.

Η κάτοχος εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να τα ενημερώσει ούτε θέλει να επενδύσει.

Αυτά τα websites μπορούν εύκολα να χακαριστούν και να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή spam mails ή παραβίαση ολόκληρων servers.

Εν τέλη, η εταιρεία μπορεί να έχει σημαντικότερο κόστος από τη μη διαθεσιμότητα ή δυσλειτουργία του εταιρικού website. Επομένως καταλαβαίνουμε ότι η ασφάλεια είναι εξίσου σημαντική με την ίδια την ύπαρξη του website.

  1. Έλλειψη Ασφάλειας (https VS http)

websites https

Είναι αξιοσημείωτος ο αριθμός των  εταιρικών websites, που δεν έχουν καμία μέριμνα για την ασφάλεια και την αυτοπροστασία τους.

Η λήψη μέτρων προστασίας και η εφαρμογή σχετικών συστημάτων, πρέπει να είναι μία από τις πρώτες σκέψεις όσων σχεδιάζουν websites.

Από το 2016, η Google τιμωρεί τα websites που δεν χρησιμοποιούν ασφαλές πρωτόκολλο https, εμφανίζοντάς τα σε χαμηλότερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα.

Το πρωτόκολλο https εγγυάται την κρυπτογράφηση και ασφάλεια των δεδομένων που ανταλλάσσονται μεταξύ του website και του επισκέπτη.

  1. Δεν ξέρουν τι συμβαίνει στα website τους – Κανένα Tracking Code

Google-Analytics

 

Μία από τις επαναστάσεις του Internet είναι ότι μπορούμε να γνωρίζουμε πάντα ποιοι είναι οι υποψήφιοι πελάτες μας και το τι κάνουν στο επαγγελματικό μας website. Το 2019 με την ύπαρξη λύσεων που είναι δωρεάν όπως το Google Analytics και το Google Tag Manager, είναι αδιανόητο να μην τα έχει κάποιος ενσωματώσει στο website του.

Ενσωματώνοντας λοιπόν tracking code στο website και με την απαραίτητη βοήθεια που μπορεί να παρέχει μια διαφημιστική εταιρία για την μετάφραση των αποτελεσμάτων η επιτυχία είναι σίγουρη. Διότι χωρίς  tracking, δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο τρόπο τις διαφημίσεις στο Internet που είναι το επόμενο θέμα

  1. Διαφήμιση στο Internet VS Οργανικά Αποτελέσματα VS Σχεδιασμός Site

Το SEO πριν λίγο καιρό ήταν η σίγουρη τεχνική για να έχει ένα εταιρικό website  επισκεψιμότητα.

Δυστυχώς, λόγω της αλλαγής της πολιτικής των επιχειρήσεων πίσω από τις μηχανές αναζήτησης, τις συνεχείς αλλαγές των αλγορίθμων που χρησιμοποιούν, της ύπαρξης πολλών directories (βλέπε skroutz, bestprice, vrisko, xo, κ.λπ.), τα websites αρχίζουν να εμφανίζονται όλο και χαμηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα.

Ο μόνος τρόπος για να εμφανιστούν πρώτα είναι να διαφημιστούν στο internet.

Δεν είναι όμως η μόνη παράμετρος που βοηθάει σ’αυτό. Αυτό για να συμβεί οφείλει το website να πληρεί σωστές προδιαγραφές, δηλαδή ένα καλοστημένο website και “ευανάγνωστο” για τις μηχανές αναζήτησης που σε συνδυασμό με τις διαφημίσεις θα έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

  1. Συμβατότητα με mobile συσκευές

Go-Mobile-Friendly-Improve-Google-Search-ranking

Τα websites πρέπει να είναι mobile friendly, δηλαδή να ανταποκρίνονται γρήγορα καθώς και να προσαρμόζονται σε κάθε mobile συσκευή. Αυτό δείχνει σεβασμό προς τους χρήστες που επισκέπτονται τo website μας και αποτελεί ευκαιρία για να τους κερδίσουμε ως πελάτες. Από το 2017, η Google, η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, θέτει ως προϋπόθεση για καλό ranking (σειρά εμφάνισης), ένα website να είναι είναι responsive. Δυστυχώς όμως υπάρχουν χιλιάδες εταιρικά websites που δεν είναι mobile friendly το 2019!

Αυτά είναι τα πιο συνήθη προβλήματα που παρατηρούνται σήμερα και που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης για ένα “υγιές’’ website.

 

Mobile · Online Marketing · SEO · Social Media · user experience

ui/ux · Website Optimization

Nantia Kazana

Η Νάντια Καζάνα είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και διαθέτει Professional Diploma in Digital Marketing. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως media executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting