The New Stuff - Suit digital marketing

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

Νατάσα Γιασεμάκη


Εάν ένας τρόπος διαφήμισης της εταιρείας σας είναι μέσω Facebook, θα πρέπει να παρακολουθείτε την δραστηριότητα της Facebook page σας. Για το λόγο αυτό, υπάρχουν τα Facebook Metrics! Σας βοηθούν να αντλείτε πληροφορίες, τις οποίες θα πρέπει να επεξεργάζεστε και να αναλύετε για να πετύχετε τους στόχους σας.

Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου είναι πιθανό να τους αναπροσαρμόσετε με βάση τις ανάγκες σας. Παρακάτω θα αναλύσουμε τα πιο σημαντικά Facebook Metrics, τα οποία είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε για την καλύτερη διαφήμιση του brand σας.

#Reach

Ο δείκτης Reach, είναι στην ουσία ο αριθμός των ατόμων που βλέπει το περιεχόμενο της σελίδας μας στο Facebook και χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: organic και paid. Ο αριθμός αυτός, κάποιες φορές μπορεί να είναι ιδιαίτερα χαμηλός, εξαιτίας του αλγόριθμου που χρησιμοποιεί το Facebook. Για το λόγο αυτό, καλό θα ήταν να χρησιμοποιείτε Facebook Ads για να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερο κοινό.

Σύμφωνα με έρευνες, η σελίδα σας στο Facebook, θα φτάσει μόνο σε περίπου 6 άτομα από κάθε 100 που κάνουν like στη σελίδα, ενώ οι υπόλοιποι δε θα δουν ποτέ την ανάρτησή σας στα News Feed τους! Μπορείτε να δείτε το Reach της σελίδας σας και των posts σας καθώς και γραφική απεικόνιση από την επιλογή  Insights του Facebook.

#Impressions

Ένας ακόμη σημαντικός δείκτης του Facebook είναι ο δείκτης Impressions. Ενώ ο δείκτης Reach μας δείχνει πόσα άτομα είδαν τα posts μας, ο δείκτης Impressions φανερώνει το πόσες φορές είδαν οι χρήστες το post. Η διαφορά είναι ότι αν κάποιος επιστρέψει στην ανάρτησή σας και το δει για δεύτερη φορά (ή παραπάνω), κάθε επίσκεψή του προστίθεται στα Impressions, αλλά μόνο η πρώτη επίσκεψη μετρά ως Reach. Και αυτός ο δείκτης χωρίζεται σε Organic και Paid και μπορείτε να βρείτε αναλυτικά γι’ αυτόν από τα Insights του Facebook.

#Engagement

Ο δείκτης Engagement είναι ένας πολύ σημαντικός δείκτης του Facebook καθώς μετρά τις φορές που κάποιος χρήστης “έλαβε δράση” στο post σας. Αυτό σημαίνει κλικ σ’ ένα σύνδεσμο, αφήνοντας ένα σχόλιο, share του post σας ή πραγματοποιώντας κάποια “αντίδραση” σε αυτό. Περισσότερα στοιχεία για το Engagement μπορείτε να βρείτε από τα Insights του Facebook.

Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να υποτιμάτε το Engagement, γιατί μπορεί να έχετε σημαντικά στατιστικά στοιχεία από τους άλλους δύο δείκτες που προαναφέραμε (Reach και Impressions), όμως στην πραγματικότητα εκείνοι δεν δίνουν καμία ένδειξη ότι οι χρήστες “αντέδρασαν” και “συμμετείχαν” στην δημοσίευσή σας. Και μην ξεχνάτε πως το Engagement είναι μέρος του αλγόριθμου των Facebook’s News Feed. Όσο μεγαλύτερο Engagement έχετε σε ένα post, τόσο περισσότερο το Facebook θα το τοποθετήσει στα News Feed των ακολούθων σας.

#Facebook Referral Traffic

Για να μελετήσετε πραγματικά την επιτυχία του περιεχομένου των post σας στο Facebook, πρέπει να μελετήσετε το Referral Traffic σας, δηλαδή τον αριθμό των επισκεπτών που οδηγούνται στο website σας από το Facebook. Αυτό περιλαμβάνει άτομα που κάνουν κλικ σε συνδέσμους των posts σας, άτομα που μοιράζονται τα άρθρα σας ή επισκέψεις από κλικ στο profile link σας. Μπορείτε να βρείτε στο δικό σας Referral Traffic στο Google Analytics.

#Key Facebook Ad Metrics

Εάν χρησιμοποιείτε Facebook Ads, θα βρείτε μία μεγάλη λίστα από Metrics που είναι εύκολο να “χαθείτε” από τους αριθμούς που παρέχει το Facebook. Γι’ αυτό θα πρέπει να θυμάστε τους στόχους που έχετε θέσει για την καμπάνια σας.

Μερικά από τα Metrics μπορεί να είναι:

  • Cost per Result: Δείχνει το μέσο κόστος για κάθε αποτέλεσμα από τις διαφημίσεις σας. Το Cost per Result υποδεικνύει πόσο οικονομικά αποδοτική ήταν η επίτευξη των στόχων που ορίσατε στην διαφημιστική campaign σας.
  • Cost per Click (CPC) / Cost per Impression (CPM): Το CPC δείχνει πόσο πληρώνετε όταν κάποιος κάνει κλικ στην διαφήμισή σας, ενώ το CPM δείχνει πόσο πληρώνετε για κάθε 1.000 views.
  • Click – Through Rates (CTR): Δείχνει το ποσοστό των ατόμων που κάνουν κλικ σε μία διαφήμιση από όσους την έχουν δει.
  • Conversion Rate: Αντιπροσωπεύει το ποσοστό των ατόμων που κάνουν κλικ στην διαφήμιση μας και τελικά γίνεται πελάτης μας κάνοντας αγορά.
  • Ad Impressions: Μας δείχνει πόσες φορές έχουν δει οι χρήστες την διαφήμισή μας.
  • Ad Clicks: Δείχνει το πόσες φορές κάποιος έκανε κλικ στην διαφήμισή μας.

Όπως μπορείτε να δείτε υπάρχει πληθώρα Facebook Metrics που μπορείτε να παρακολουθείτε. Είναι δική σας απόφαση το ποια από αυτά θα χρησιμοποιήσετε, ανάλογα πάντα με τις ανάγκες σας και τις campaigns σας.

Social Media

Νατάσα Γιασεμάκη

Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting