The New Stuff - Suit digital marketing

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

Νατάσα Γιασεμάκη


Τα τελευταία χρόνια, οι χρήστες social media και apps, ολοένα και αυξάνονται. Κάποια από τα δημοφιλέστερα apps για iOS και Android είναι το Facebook, Instagram, Whats app, Snapchat κ.ά. Μέσα σε αυτά, έρχεται να προστεθεί ακόμη ένα, το TikTok. Περισσότερα από 500 εκατ. άτομα παγκοσμίως χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη εφαρμογή και σήμερα το κατατάσσει ως το app με τα περισσότερα downloads παγκοσμίως.

Τι είναι το TikTok

Το TikTok, είναι ένα social media app για iOS και Android, το οποίο δίνει την δυνατότητα στο χρήστη, να δημιουργεί lip-sync videos από 3 έως 15 sec ή stories-type videos των 60 sec. Ξεκίνησε το 2017, από την ByteDance για τις αγορές εκτός Κίνας.

Η ByteDance, ιδρύθηκε το 2012 και αρχικά είχε δημιουργήσει το Douyin για την αγορά της Κίνας, το Σεπτέμβριο του 2016. Το TikTok και το Douyin ουσιαστικά είναι το ίδιο, αλλά «τρέχουν» σε διαφορετικούς servers, το Douyin για την Κινέζικη αγορά και το TikTok για τον υπόλοιπο κόσμο. Ωστόσο, το 2018, το TikTok εξαγόρασε την πιο γνωστή εφαρμογή Musical.ly, μεταφέροντας όλους τους χρήστες που βρίσκονται εκτός Κίνας σε μία νέα πλατφόρμα, το TikTok.

Και τα δύο, TikTok και Musical.ly, απευθύνονται σε κοινό ηλικίας 13-24 ετών και είναι κυρίως stand-up comedians, χορευτές, skateboardes, trappers κλπ. Αυτό που άλλαξε και βοήθησε την δημοτικότητα του app, είναι ότι τώρα υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία στα video που μοιράζονται οι χρήστες.

Οι TikTokers, δεν είναι απαραίτητο να ακολουθήσουν άλλους χρήστες. Μπορούν απλώς να ανοίξουν το app, να μεταβούν στο discover page και να παρακολουθήσουν videos που τους φαίνονται ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά. Μπορούν, επίσης να αναζητήσουν video με προτεινόμενα θέματα χρησιμοποιώντας σχετικά hashtags.

TikTok και διαφήμιση

Τον τελευταίο χρόνο, το TikTok άρχισε να κάνει τα πρώτα βήματα στην διαφήμιση, ξεκινώντας να δείχνει τις πρώτες μικρές διαφημίσεις τον Ιανουάριο του 2019. Πολλά μεγάλα brands, όπως η Nike και η Disney έχουν διαφημιστεί στο TikTok, με σκοπό να κερδίσουν περισσότερα Impressions. Ωστόσο, πιο μικρές εταιρείες, πιθανόν να μη μπορούν να αντέξουν το budget για να διαφημιστούν στο συγκεκριμένο app. Οι διαφημίσεις στο TikTok ξεκινούν από premium κόστος που φτάνει κατά μέσο όρο τα 10$ για κάθε CPM.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπάρχουν 3 βασικοί τρόποι για να διαφημιστούν οι εταιρείες στο TikTok:

  • Δημιουργώντας το δικό τους κανάλι και αναρτώντας video σε αυτό
  • Να συνεργαστούν με Influencers, για να γίνει γνωστό το brand σε μεγαλύτερο κοινό
  • Πληρώνοντας για να διαφημιστούν στο TikTok

Ακόμη βέβαια, δεν είναι τόσο διαδεδομένη η διαφήμιση στο συγκεκριμένο app, ωστόσο με την πάροδο του χρόνου γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής.

Hashtag Challenges

Τα Challenges, είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό στην κοινότητα του TikTok. Οι TikTokers, λατρεύουν την διαδικασία των Challenges, στα οποία συνήθως δίνουν ένα hashtag name, για να μπορούν και οι χρήστες να τα αναζητούν πιο εύκολα. Πιθανόν, το πιο γνωστό Challenge του app, να είναι το Jimmy Fallon’s #tumbleweedchallenge.

Ο γνωστός παρουσιαστής, ζητούσε από το κοινό να ανεβάσει video με τον εαυτό τους, πέφτοντας στο έδαφος, να γυρίζουν σαν ένα κομμάτι ξερών κλαδιών που τα παίρνει ο αέρας και να ακούγεται από πίσω western μουσική. Το Challenge αυτό, έφερε πάνω από 10 εκατ. Engagements και ακολούθησαν και άλλα.

In-Feed Ads

Τα In-Feed Ads είναι native ads, που εμφανίζονται στο κάτω μέρος των TikTok videos ή ενδιάμεσα στο Feed. Το κόστος για κάθε In-Feed Ad είναι κατά μέσο όρο 10$ για κάθε CPM, κάτι που το καθιστά περισσότερο οικονομικά ανεκτό για τα brands.

Κλείνοντας, θα λέγαμε ότι το TikTok είναι ένα ανερχόμενο app, με τα περισσότερα downloads από χρήστες για το 2018. Ωστόσο, πριν επενδύσετε σε αυτό, θα πρέπει επιβεβαιώσετε ότι ταιριάζει στο προφίλ του brand σας και στο κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Μην ξεχνάτε πως ένα καλό και δημοφιλές app, δε φέρνει πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Advertising · How To · marketing · Mobile · Small Business · Social Media · Video

advertising · trends · video

Agencies · e-Shops · Small Businesses

Alcohol Drinks · Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · FMCG - Food · Media · Technology

Νατάσα Γιασεμάκη

Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting