The New Stuff - Suit digital marketing

Ψεύτικο βίντεο, αληθινό viral

Fragiskos Kavroudakis


Τις τελευταίες μέρες, όλοι παρακολούθησαν την κοπέλα, που προσπαθώντας να κάνει twerking, πέφτει και σπάει ένα γυάλινο τραπέζι. Και μετά παίρνει και φωτιά! Αυτό μαρτυρούν και οι πάνω από 10 εκατομμύρια προβολές του video στο Youtube.

Και για όσους δεν το έχουν δει ακόμα:
[youtube=/watch?v=CddMD3QqTFs]

To βίντεο αποτελεί πλέον ένα από τα πιο επιτυχημένα viral! Τι έιναι αυτό όμως, που το έκανε τόσο επιτυχημένο;

Τα καλά νέα διαδίδονται γρήγορα, τα άσχημα γρηγορότερα!

Ειδικά στο διαδίκτυο, οι αποτυχίες κερδίζουν την προσοχή του κοινού και δημιουργούν μεγαλύτερο buzz. Η κατηγορία “Epic Fails” σίγουρα είναι αγαπημένη στους χρήστες του YouTube. Προκαλεί γέλιο και ιντριγκάρει. Επομένως τι καλύτερο από μια κοπέλα, που προσπαθεί να χορέψει και καταλήγει να καταστρέφει τα πάντα. Σίγουρα το όλο θέμα σε πείθει να το παρακολουθήσεις και να το μοιραστείς.

Δεν αρκεί όμως, μόνο μια αποτυχία για να φέρει την επιτυχία. Χρειάζεται και η κατάλληλη προσέγγιση. Αυτό, που εννοώ, είναι πως οι χρήστες δεν παρακολούθησαν μια επιτηδευμένη αποτυχία, που προοριζόταν να γίνει viral. Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζαν. Όταν ένα περιεχόμενο είναι user-generated κερδίζει σε αμεσότητα και αποδοχή. Προκαλεί μια σύνδεση, μια ταύτιση με το θεατή, δίνοντάς του ένα αίσθημα οικειότητας πως αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα. Παράλληλα εξυπηρετεί την ανθρώπινη περιέργεια, το σύνδρομο της «κλειδαρότρυπας», το οποίο σε καθιστά μάρτυρα ενός γεγονότος.

Πολλά παρόμοια βίντεο έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς και έχουν αμφισβητηθεί για την αυθεντικότητά τους. Ωστόσο αυτή είναι η δύναμη ενός viral! Η αποδοχή του κοινού αποτελεί την κινητήριο δύναμη ενός βίντεο και της προβολής του στα non user-generated media, όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και ο τύπος. Δεν μπορούν να αμφισβητήσουν κάτι που είναι κοινά αποδεκτό, όσο και αν υπάρχουν ενδείξεις γι’αυτό.

Αυτό που καταλαβαίνουμε είναι πως η μόνη «συνταγή» που υπάρχει για ένα επιτυχημένο viral, είναι η απλότητα του θέματος, η ανθρώπινη προσέγγιση (user-generated) και η εναρμόνιση με τα trends της εποχής.

Βέβαια, μετά από μια εβδομάδα προβολής, αποκαλύφθηκε ότι το βίντεο ήταν στημένο από τον αμερικανό παρουσιαστή και κωμικό, Jimmy Kimmel, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο buzz και κερδίζοντας μεγαλύτερη προβολή. Η κατάληξη του βίντεο έρχεται απλά και μόνο να επιβεβαιώσει όλα όσα προαναφέρθηκαν και όχι να αποτελέσει κομμάτι της επιτυχίας του βίντεο. Η προβολή από μια εκπομπή υψηλής τηλεθέασης δεν αποτελεί κομμάτι της πραγματικής επιτυχίας του viral.

Δείτε τα αποκαλυπτήρια:
[youtube=/watch?v=HSJMoH7tnvw]

Social Media · Viral · YouTube

epic fail · girl on fire · jimmy kimmel · Social Media · Viral · youtube

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting