X

3 γνωρίσματα των Instagram Ads που πρέπει να γνωρίζετε

Τη σπουδαιότητα των Instagram Ads την είχαμε προβλέψει πριν καν δημιουργηθούν. Αυτό συμβαίνει καθώς είναι ένα μέσο με πολύ υψηλό engagement rate, ενώ ταυτόχρονα το σύστημα στόχευσης είναι ιδιαίτερα προσεγμένο και συγκριτικά με το Facebook πιο αποτελεσματικό. Έτσι, ξεκίνησαν σιγά σιγά δίνοντας μεγάλη δύναμη σε επιχειρήσεις και διαφημιστές. Ενώ λοιπόν ξεκίνησαν και είχαν αρκετές ομοιότητες περνώντας ο καιρός άρχισαν να έχουν πολλές διαφοροποιήσεις. Ακόμα βέβαια ελέγχονται μέσω του Facebook ad manager αλλά έχουν κάποια χαρακτηριστικά οι διαφημίσεις του Instagram, τα οποία τις κάνουν να ξεχωρίζουν από αυτές του Facebook. Σύμφωνα με το παραπάνω καταλαβαίνουμε γιατί προτιμώνται για καλύτερα αποτελέσματα. Παρακάτω, θα αναλύσουμε 3 από αυτά τα χαρακτηριστικά.

1. Story Video Ads

Μια πολύ έξυπνη κίνηση έκανε το Instagram και εισήγαγε στα features του τα Story Video. Πρόκειται για video περιορισμένης διάρκειας (60 δευτερόλεπτα) τα οποία μένουν on air για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (1 μέρα). Σε αυτά τα video τα brands μπορούν να ανεβάσουν ότι επιθυμούν. Αυτό μπορεί να είναι είτε η προώθηση ενός προϊόντος, είτε κάποιο event ή οτιδήποτε φρονούν πως μπορεί να τους βοηθήσει. Αυτά τα video έχουν διττή φύση. Δηλαδή, μπορούν να τις δουν και όσοι ακολουθούν το brand στα social media αλλά και όσοι απλά είναι χρήστες του μέσου και είναι στο κοινό που στοχεύει (πιο έντονα)/ στο ευρύ κοινό.

2.  Ενισχυμένο Call to action

Το Instagram έχει τις ίδιες επιλογές call to action όπως και το Facebook. Δηλαδή, έχει όμοια buttons “Μάθε περισσότερα”, “Επισκέψου το κατάστημα”, “Ψώνισε σήμερα” κλπ. Είναι γνωστή η αποτελεσματικότητά τους και όταν συνδυάζεται με το ενισχυμένο και δυναμικό CTA αυτή μεγαλώνει θεαματικά. Πέρυσι μάλιστα το Instagram έκανε αθόρυβα πολλές αλλαγές πάνω σε αυτό το κομμάτι για να είναι πιο αποτελεσματικό και τα κατάφερε! Ωστόσο, λίγοι ήταν οι διαφημιστές και οι επιχειρήσεις που τις κατάλαβαν. Οι περισσότεροι απλά απόλαυσαν τα πλεονεκτήματά του. Για παράδειγμα, όταν κάποιος μένει πάνω από τη διαφήμισή σου για λίγα δευτερόλεπτα το CTA γίνεται έντονο μπλε.

3. Προώθηση των posts απευθείας από το κινητό τηλέφωνο

Αν έχεις ένα post στο Instagram και έχεις λογαριασμό brand, μπορείς να το προωθήσεις κατευθείαν με μια κίνηση από την εφαρμογή στο κινητό σου τηλέφωνο. Δεν χρειάζεται πλέον να μπεις στο Facebook και στη συνέχεια στον ads manager για να το κάνεις. Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και απλή. Ταυτόχρονα, είναι ακριβής με το κοινό που θέλεις να στοχεύσεις και όλες τις δυνατότητες που σου προσφέρει. Όλα τα post έχουν την παραπάνω μπλε “φάσα” και εσύ έχεις τη δυνατότητα να τη μετατρέψεις σε μια από τις παρακάτω επιλογές:

  • Τη διεύθυνση του site σου, ώστε να κάνει redirect,
  • Το budget σου,
  • Ένα CTA button
  • Πληροφορίες για τη σελίδα σου
  • Τη διάρκεια της προώθησης

Γενικότερα, βλέπουμε ότι το Instagram κάνει πολλές αλλαγές πάνω στη διαφήμιση. Επειδή αυτές οι αλλαγές πολλές φορές δεν γίνονται αισθητές σε ανθρώπους που δεν είναι γνώστες του είδους θα πρέπει τα business accounts να ελέγχονται από specialist στο είδος. Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχουν τα καλύτερα εφικτά αποτελέσματα. Ωστόσο, οι αλλαγές αυτές δεν είναι μόνο προς όφελος των brands αλλά και του κοινού. Αυτό συμβαίνει καθώς το τελευταίο φθάνει με λιγότερο κόπο και προσπάθεια στα brands που επιθυμεί και αλληλεπιδρά ευκολότερα αυτό.

Nikoletta Galati: Η Νικολέττα είναι απόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις. Θέλει να είναι πάντα μέσα στις εξελίξεις γι΄αυτό και επέλεξε να ασχοληθεί με το Digital Marketing, που όπως πιστεύει είναι το παρόν και το μέλλον. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.