The New Stuff - Suit digital marketing

Best Social Media Marketing Tactics… #not

Laoura Dimitriou


Διαβάζοντας τον τίτλο, σίγουρα σκεφτήκατε: «Ευκαιρία να μάθω ποιες είναι οι καλύτερες marketing τακτικές. Μετά από αυτό το άρθρο, η δημοτικότητα των brands μου θα εκτοξευτεί». Εεε… ίσως και όχι!

Λίγο πολύ, όλοι είμαστε γνώστες των πολλαπλών πλεονεκτημάτων, τα οποία προσφέρουν οι social media στρατηγικές. Χάρη σ’ αυτές, τα brands επωφελούνται στις marketing επικοινωνίες προς όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, έχοντας τη δυνατότητα τόσο να ρυθμίζουν όσο και να ελέγχουν την παρουσία τους εκεί. Παρόλα αυτά, υπάρχουν αρκετές ακόμα τακτικές, οι οποίες θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως αναξιοποίητες από την πλευρά των brands, είτε λόγω έλλειψης οικονομικών πόρων είτε λόγω έλλειψης εξερεύνησης των δυνατοτήτων τους.

Έτσι λοιπόν έχουμε ενδεικτικά 3 marketing τακτικές, οι οποίες θέλουν ακόμα δουλειά! Πιο συγκεκριμένα:

1. Facebook Ads

cocr3bhwaaa94ub

Χωρίς αμφιβολία, όλοι γνωρίζουμε τις διαφημίσεις του Facebook και τις ικανότητες αυτών. Παρόλα αυτά, ακόμα δεν έχει εξερευνηθεί το πραγματικό εύρος των δυνατοτήτων από την πλευρά των διαφημιζόμενων, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα αποτελέσματα της καμπάνιας τους. Αν και θεωρείται η πιο φθηνή φόρμα του Digital Marketing, το Facebook  δίνει τη δυνατότητα της ακριβέστερης στόχευσης του κοινού, λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως η ηλικία, η τοποθεσία, ο τίτλος δουλειάς και η οικογενειακή κατάσταση. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο δεδομένο εύρος πεδίων των στοιχείων των χρηστών, τα οποία εμφανίζονται στο προφίλ τους κατά τη δημιουργία λογαριασμού. Να τονίσουμε βέβαια ότι, το Twitter δεν προσφέρει παρόμοια παροχή πληροφοριών. Έτσι λοιπόν, οι Marketers μπορούν εύκολα και άμεσα να οργανώσουν ποικίλες καμπάνιες με επίκεντρο ακριβώς το κοινό, το οποίο επιθυμούν ως στόχο των διαφημίσεών τους!

2. Snapchat Filters

maxresdefault

Αποτελεί σίγουρα κομμάτι της λίστας των λιγότερο αξιοποιημένων στρατηγικών στόχευσης και δεν είναι άλλα από τα γνωστά, σε όλους, φίλτρα του Snapchat. Τόσο απλά, αλλά τόσο αποτελεσματικά. Το κατάλληλο δημιουργικό παρέα με το απαραίτητο Snapchat φίλτρο, μπορεί αναμφισβήτητα να οδηγήσει σε επιτυχημένο engagement με το κοινό, προσφέροντας στο εκάστοτε Brand τη δυνατότητα να αποκτήσει σημαντικά καθαρά κέρδη ανά ημέρα. Αυτή είναι άλλωστε και η καλύτερη τακτική στην περίπτωση που έχουν τεθεί στόχοι όπως νέοι πελάτες μιας στοχευμένης τοποθεσίας ή νούμερα που αγγίζουν τους Millennials.

3. Twitter Ads

twitter-ads

Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις του Facebook, θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι διαφημίσεις του Twitter είναι κατά κάποιον τρόπο πιο ακριβές. Οι λόγοι βέβαια ποικίλουν και διαφέρουν. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι η ομορφιά της στόχευσης στο Twitter είναι η ικανότητα εντοπισμού όλων εκείνων των χρηστών, οι οποίοι ακολουθούν τους ανταγωνιστές του Brand. Στα συγκεκριμένα άτομα, λοιπόν, γίνεται αντίστοιχα η προβολή της καμπάνιας. με στόχο πάντα τον αποπροσανατολισμό τους. Επιπρόσθετα, μπορεί να γίνει προβολή της εκάστοτε διαφήμισης σε συγκεκριμένες συζητήσεις μεταξύ χρηστών, αλλά και στα πιο hot θέματα του διαδικτύου-το Facebook δεν προσφέρει παρόμοια λειτουργία.

Αξίζει να υπογραμμιστεί ότι πλέον, η στόχευση του κοινού, κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, γίνεται μέσω κινητών συσκευών, όπως smartphones. Αυτό φέρει μεγάλες αλλαγές τόσο στη δομή της καμπάνιας όσο και στο μέσο αναπαραγωγής της. Κάθε μία από τις παραπάνω Social Media Marketing τακτικές, έχει το δικό της κοινό, το δικό της σκοπό και το δικό της τρόπο στόχευσης. Θέλοντας να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα στην καμπάνια του Brand μας, αναμφισβήτητα θα πρέπει να γνωρίζουμε όλες τις δεδομένες δυνατότητες των Social Media ή να απευθυνθούμε στο Agency, το οποίο θα μας δώσει τις κατάλληλες κατευθυντήριες γραμμές.

Advertising · Facebook · Online Marketing · Snapchat · Social Media · Twitter

advertising · digital marketing · Facebook · snapchat · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Laoura Dimitriou

Η Λάουρα ολοκλήρωσε τις σπουδές της ως Αρχιτέκτων Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και συνεχίζει κάνοντας μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Executive MBA-Διοίκηση Επιχειρήσεων Για Στελέχη. Ο χώρος του Digital Marketing κρύβει μια ιδιαίτερη ενεργητικότητα και πολλά μυστικά προς εξερεύνηση. Αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξε να τον ανακαλύψει βήμα βήμα...

Recently Published

»

4 λόγοι που οι έμποροι B2B δε γίνεται να αγνοούν το Facebook

»

3 τρόποι για να γίνεις επαγγελματίας στις PPC καμπάνιες

»

Πως να δημιουργήσετε πιο αποτελεσματικά Banner Ads

»

Στρατηγικές για το Ψηφιακό Marketing που χρειάζεται να ακολουθήσετε!

»

Ζητείται Account Manager!

»

7 Digital Marketing Trends που πρέπει να γνωρίζετε για το 2018

»

Οδηγός αρχαρίων για influencer marketing στο Instagram!

»

4 τρόποι βελτίωσης της σχέσης των καταναλωτών με το digital marketing

»

Οι νέοι εγκαταλείπουν το Facebook

»

7 εναλλακτικοί τρόποι για να αναπτύξεις τους instagram followers!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο