The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook Pixel: Ένα κλικ μακριά από την τελειότητα!

Laoura Dimitriou


Έχεις την εντύπωση ότι χρησιμοποιείς το Facebook Pixel με τον κατάλληλο τρόπο ή μήπως δεν το χρησιμοποιείς καθόλου; Τις περισσότερες φορές επενδύεις ένα μεγάλο κομμάτι της επαγγελματικής σου δραστηριότητας, τόσο στην έρευνα, όσο και στη ρύθμιση της νέας διαφημιστικής σου καμπάνιας στο χώρο του Facebook. Εάν με κάποιο τρόπο δεν κρατάς αρχείο, στο οποίο να αναφέρονται τα αποτελέσματα της εκάστοτε καμπάνιας, τότε δυστυχώς ολόκληρη η προσπάθεια πάει χαμένη και η δυνατότητα βελτιστοποίησής της μειώνεται στο ελάχιστο. Εάν δεν αποφασίσεις να εγκαταστήσεις το σωστό εργαλείο παρακολούθησης, θα συνεχίσεις να οδεύεις προς τα τυφλά για πολύ καιρό ακόμα. Όπως είναι κατανοητό, όταν δεν γνωρίζεις εάν η καμπάνια σου αποδίδει τα επιθυμητά αποτελέσματα, κατ’ επέκταση δεν γνωρίζεις εάν εκμεταλλεύεσαι στο μέγιστο το ROI της επένδυσής σου.

Ποιός είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος, προκειμένου να ελέγξουμε τα αποτελέσματα μιας καμπάνιας στο Facebook; Το Ads Manager προσφέρει ένα νέο, πλέον αποτελεσματικό εργαλείο καταγραφής αποτελεσμάτων της καμπάνιας, το οποίο ακούει στο όνομα “Facebook Pixel”. Ας δούμε, λοιπόν, αναλυτικά με ποιον τρόπο μπορούμε να εγκαταστήσουμε το συγκεκριμένο εργαλείο και ποιος είναι ο βέλτιστος τρόπος χρήσης του, ώστε να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Facebook Pixel: “Βρείτε με…αν μπορείτε” – Βήμα 1ο: 

Το μαγικό κουμπάκι “Pixels” βρίσκεται στο Ads Manager.

facebook-pixel

Στην περίπτωση που δεν έχεις δημιουργήσει ακόμα τον δικό σου κόσμο στο Facebook Pixel, η εικόνα που θα αντικρίσεις είναι η εξής:

1

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις βήμα-βήμα τις προσφερόμενες οδηγίες από το αγαπημένο Facebook, έως ότου να βγει στην οθόνη το πολυπόθητο pop up με τον Pixel κωδικό (Pixel Code). Στην περίπτωση που έχεις ήδη δημιουργήσει Facebook Pixel αλλά ουσιαστικά δεν το έχεις εγκαταστήσει, τότε σίγουρα δεν θα έχεις τα ζητούμενα δεδομένα. Το πιθανότερο είναι ότι θα εμφανίζεται ένα άδειο γράφημα συνοδευόμενο από το μήνυμα “No Pixel Action”.

Προκειμένου να εντοπίσεις τον pixel κωδικό σου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανακαλύψεις το “View Pixel Code” κάτω από την επικεφαλίδα “Actions”.  Αυτόματα, το pop-up παράθυρο θα εμφανίσει τον κωδικό pixel, που τόσο ανάγκη έχουμε. Ο συγκεκριμένος κωδικός αποτελεί το βασικότερο στοιχείο, το οποίο θα πρέπει να εγκατασταθεί σε κάθε σελίδα του site.

Pixel your WordPress – Βήμα 2ο:

Στον κόσμο του WordPress, η διαδικασία εγκατάστασης διαφέρει κατά κάποιο τρόπο, καθώς γίνεται μέσω του PixelYourSite. Δωρεάν plugin, η οποία δίνει τη δυνατότητα εύκολης εγκατάστασης του Pixel σε ολόκληρο το site με ένα μόνο κλικ.

Print

Μέσα στο πρόσθετο μενού κρύβεται το “PixelYourSite”. Προκειμένου λοιπόν να γίνει η ενεργοποίηση του Pixel το μόνο που χρειάζεται να γίνει είναι αρχικά η εγκατάσταση. Ολοκληρώνοντας με επιτυχία την προαναφερθείσα διαδικασία, θα χρειαστεί να εισάγεις την Pixel ID, την οποία θα έχεις λάβει, εκεί ακριβώς όπου εμφανίζεται η επικεφαλίδα “Add your Pixel ID”. (Απλή υπενθύμιση: η Pixel ID βρίσκεται στο Facebook Ads Manager, κάτω ακριβώς από το Pixel όνομά σου). Και μετά; Θα πρέπει να γίνει επικόλληση της Pixel ID σου στον αντίστοιχο τομέα του PixelYourSite. Το μόνο που λείπει είναι να γίνει αποθήκευση όλως όσων έχουν γίνει μέχρι στιγμής.

Συγχαρητήρια! Μόλις ολοκλήρωσες με επιτυχία την εγκατάσταση του Facebook Pixel στο site σου. Από αυτή τη στιγμή, οποιοσδήποτε επιλέγει να επισκεφτεί το site σου, θα αφήνει το “σημάδι” του στα καταγεγραμμένα αποτελέσματα της σελίδας.

Έλεγξε ότι δουλεύει ρολόι! – Βήμα 3ο: 

Με ποιον τρόπο μπορείς πραγματικά να ελέγξεις ότι όντως το Pixel, το οποίο έχεις δημιουργήσει με τα χεράκια σου, δουλεύει σωστά; Η λύση είναι μονόδρομος! Στο Ads Manager, κάτω από την επικεφαλίδα “Pixel” θα πρέπει να αναφέρεται η μαγική λέξη “Active”. Όσο θα είναι σε ισχύει το παραπάνω μήνυμα, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα. Άλλωστε, υπάρχει πάντα το Facebook Pixel Helper, επέκταση του Chrome Browser, το οποίο είναι εκεί για να σου προσφέρει τη σιγουριά που απαιτείς.

Ήρθε η ώρα να σχηματίσεις το δικό σου κοινό – Βήμα 4ο: 

fac

Νόμιζες ότι τελείωσες; Όχι ακόμα! Μπορεί να δημιούργησες το δικό σου Pixel αλλά δεν έχεις ακόμα συλλέξει το Custom Audience της σελίδας σου. Για ακόμα μία φορά, η λύση κρύβεται στο Ads Manager και στο “Create Audience. Όπως είναι αναμενόμενο, θα κάνει την εμφάνισή του το αντίστοιχο γράφημα του “Pixel Traffic”, το οποίο αντιστοιχεί στον κάθε ένα, ο οποίος έχει επισκεφτεί τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Στη συνέχεια, ένα pop up μήνυμα για την καταχώρηση των απαραίτητων στοιχείων, θα πάρει σειρά. Πιο αναλυτικά:

  • Website traffic: οποιοσδήποτε επισκέπτεται την ιστοσελίδα
  • Domain: Εμφανίζεται μόνο στην περίπτωση κατά την οποία έχει γίνει εγκατάσταση του Facebook Pixel σε περισσότερους από έναν τομέα
  • In the last: Εδώ αναφέρεται ο αριθμός των ημερών, κατά τις οποίες γίνεται η καταγραφή των στοιχείων (με ελάχιστη τιμή 30 και μέγιστη 180). Παρόλα αυτά, θεωρείται σκόπιμο να μη λησμονηθεί το γεγονός ότι όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των ημερών από την τελευταία αναγραφόμενη επίσκεψη της σελίδας, τόσο χαμηλότερο καταλήγει να είναι το CTR
  • Audience name: Το όνομα, το οποίο θα δώσεις στο κοινό σου, ώστε να ξεχωρίζεις την εκάστοτε κατηγορία

Λίγο πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, κάνεις κλικ στο “Create Audience“, και η δημιουργία του Custom Audience είναι πια γεγονός.

Για να ανακεφαλαιώσουμε, η εγκατάσταση και ορθή χρήση του Facebook Pixel αποτελεί το ιδανικό εργαλείο προκειμένου να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή τι γίνεται στην εκάστοτε ιστοσελίδα σε Facebook και WordPress. Παρά το γεγονός ότι παραθέτεται αναλυτικά η διαδικασία κατάλληλης χρήσης στο συγκεκριμένο άρθρο, καλό θα ήταν κανείς να κάνει τελικά επίκληση στην αυθεντία. Αναμφισβήτητα, όταν οι πλέον κατάλληλοι και αρμόδιοι αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν όλη την παραπάνω διαδικασία, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι επιτυχές.

 

Advertising · Facebook · Social Media

advertising · digital marketing · Facebook · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Laoura Dimitriou

Η Λάουρα ολοκλήρωσε τις σπουδές της ως Αρχιτέκτων Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και συνεχίζει κάνοντας μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Executive MBA-Διοίκηση Επιχειρήσεων Για Στελέχη. Ο χώρος του Digital Marketing κρύβει μια ιδιαίτερη ενεργητικότητα και πολλά μυστικά προς εξερεύνηση. Αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξε να τον ανακαλύψει βήμα βήμα...

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο