X

Το Foursquare «ανοίγει» τις διαφημίσεις του και για μικρές επιχειρήσεις

Η Νεοϋορκέζικη εφαρμογή που βασίζεται στην αναζήτηση τοποθεσιών και στο location-sharing, μετράει 40 εκατομμύρια χρήστες και 1.5 εκατομμύριο επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη δωρεάν πλατφόρμα της.

Μετά από 4 χρόνια, αποφάσισε να στρέψει τις υπηρεσίες της και προς διαφημιστές μικρότερου βεληνεκούς και τοπικούς επιχειρηματίες που επιθυμούν να διαφημιστούν με μικρό κόστος.

Ακολουθώντας λοιπόν το παράδειγμα του Facebook και της Google, έτσι και το Foursquare προσφέρει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αυξήσουν την προβολή  τους, επιτρέποντας την πρόσβαση σε μία self-serve πλατφόρμα διαφήμισης.

Το σύστημα που έχει σχεδιαστεί κάνει δυνατή την αγορά διαφημίσεων μέσα από μία ολιγόλεπτη διαδικασία. Οι Marketers μπορούν να ορίσουν ένα μηνιαίο budget με ελάχιστο ποσό τα 50 δολάρια και μετά να πληρώσουν μέσω πιστωτικής.

Οι διαφημίσεις είναι γεωγραφικά στοχοποιημένες με βάση την τοποθεσία του Foursquare λογαριασμού και εμφανίζονται σε περίοπτη θέση μέσα στην εφαρμογή, με την ένδειξη Promoted και το εικονίδιο ενός τηλεβόα.

Το κόστος ποικίλει ανάλογα με το ποσοστό εμφάνισης, όπως στα AdWords της Google, αλλά το κυριότερο πλεονέκτημα είναι ότι οι διαφημιστές χρεώνονται ανάλογα με τον αριθμό των πραγματικών πελατών που έρχονται στο μαγαζί. Υπάρχει φυσικά εργαλείο που υπολογίζει το ROI σύμφωνα με τα Foursquare check-ins που φέρνουν οι διαφημίσεις.

Τον τελευταίο χρόνο, το Foursquare είχε κέρδη 2 εκατομμυρίων, ενώ υπολογίζεται ότι με τη νέα αυτή υπηρεσία, τα κέρδη μέχρι το τέλος του 2013 θα ξεπεράσουν τα 15 εκατομμύρια δολάρια.

Anthousa Mastrogianni: Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

This website uses cookies.