X

Evolution of City Branding

Πόσες φορές σκέφτεστε να επισκεφθείτε μια πόλη του εξωτερικού και αναρωτιέστε που πρέπει να μείνετε, τι πρέπει να δείτε ή που πρέπει να φάτε.

Τις περισσότερες φορές η έρευνα ενός προορισμού περιορίζεται στις κριτικές τρίτων και τις προτάσεις λίγων. Και σίγουρα, είναι δύσκολο να εντοπίσεις τα μέρη, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις σου και τα γούστα σου, πέρα από τα αντικειμενικά “must be” μέρη.

Η επανάσταση στο κομμάτι του City Branding έρχεται από την Μελβούρνη και τον “Remote Control Tourist”! Ένας πραγματικός «τουρίστας», τον οποίο μπορείς να χειριστείς από το διαδίκτυο. Μπορείς να του υποδείξεις που να πάει, τι να φάει και γενικότερα ότι επιθυμεί η περιέργειά σου, να ανακαλύψει. Η εμπειρία αυτή μεταδίδεται live stream από την οπτική γωνία του πρώτου προσώπου και σας δίνει την ευκαιρία να «επισκεφθείτε» μια πόλη, πριν την επισκεφθείτε.

Παρακολουθείστε το διαφωτιστικό βίντεο:

Και βλέποντας αυτήν την καταπληκτική ενέργεια προώθησης μιας πόλης, μέσω της διαδραστικότητας του χρήστη, αναρωτιέμαι για το τι κάνουμε εμείς για να προωθήσουμε τις δικιές μας πόλεις. Ο πολιτισμικός μας πλούτος αποτελεί κινητήρια δύναμη του τουρισμού, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια, αν όχι το σημαντικότερο, της οικονομίας μας. Εμείς γνωρίζουμε την πόλη μας και την αγαπάμε, γι’αυτό που είναι. Μήπως είναι καιρός να δείξουμε γιατί ακόμα η πόλη μας, και όχι μόνο η Ακρόπολη, τα μνημεία και η κληρονομιά του παρελθόντος, πρέπει να είναι ένας “must be” προορισμός;

Fragiskos Kavroudakis: O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

View Comments (0)

  • Πολύ όμορφο και πρωτότυπο, αλλά εντάξει, "επανάσταση" δεν το λες κι όλας!

This website uses cookies.