The New Stuff - Suit digital marketing

7 tips για ένα πιο πετυχημένο Site

Vivi Raniou


Το Website μιας επιχείρησης αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την digital παρουσία της. Γι’ αυτό τον λόγο πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί όταν σχεδιάζουμε το Site της επιχείρησής μας. Πάμε λοιπόν να δούμε κάποιους βασικούς λόγους για τους οποίους ένα site γίνεται λιγότερο ελκυστικό και user friendly στα μάτια ενός επισκέπτη. Ας δούμε λοιπόν κάποια συνηθισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγουμε!

Αν δεν θέλεις την επόμενη φορά που κάποιος θα επισκεφθεί το Site της επιχείρησής σου, να το προσπεράσει σε κλάσματα δευτερολέπτου, βρίσκοντάς το βαρετό και αδιάφορο, δώσε βάση στα παρακάτω.

  • Content

Το περιεχόμενο της σελίδας σου είναι το Α και το Ω! Το content του Site πρέπει να είναι ενδιαφέρον, ελκυστικό και όσο πιο innovative γίνεται έτσι ώστε να «προκαλεί» τον επισκέπτη να παραμείνει παραπάνω ώρα στη σελίδα και να διαβάσει όλο το υλικό. Κανείς δεν θα καθόταν να σπαταλήσει τον χρόνο του σε ένα Site που χαρακτηρίζεται από έλλειψη περιεχομένου και πληροφοριών…

  • Contact Info

Όταν κάποιος αποφασίζει να μπει σε ένα Site, τα στοιχεία επικοινωνίας πρέπει οπωσδήποτε να αναγράφονται, χωρίς να χρειάζεται ο επισκέπτης να τα αναζητάει με τις ώρες. Αν λοιπόν είσαι στη φάση που σχεδιάζεις τη σελίδα σου ή την έχεις αναθέσει σε κάποια εταιρεία, θυμήσου ότι όταν κάποιος επισκέπτεται το site σου πρέπει να ξέρει πού μπορεί να σε βρει, να βρίσκει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας καθώς επίσης και μια ηλεκτρονική διεύθυνση για οτιδήποτε χρειαστεί.

  • Speed

Είναι πάρα πολύ βασικό το site να φορτώνει γρήγορα και να μην υπάρχουν τεχνικά προβλήματα. Όταν η σελίδα καθυστερεί να φορτώσει, ο επισκέπτης εκνευρίζεται με αποτέλεσμα να αποχωρεί από τον ιστότοπο.

  • Purpose of the Company

Όταν μπαίνουμε σε μια σελίδα είναι σημαντικό να είναι ευδιάκριτος και ξεκάθαρος ο σκοπός και το αντικείμενο της επιχείρησης. Αναλυτικότερα όταν κάποιος επισκέπτεται έναν ιστότοπο, πρέπει να μπορεί να εντοπίσει άμεσα κάποια βασικά χαρακτηριστικά αναφορικά με το Brand μιας επιχείρησης ή τις υπηρεσίες της: τη φιλοσοφία, το σκοπό και σε ποιόν απευθύνεται.

  • Design

Όπως ξέρουμε όλοι, μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις! Αυτό σημαίνει ότι το site μιας επιχείρησης πρέπει να είναι visually attractive και user friendly αναφορικά με το navigation. Παράλληλα ο τόνος της σελίδας πρέπει να είναι φιλικός, οικείος, άμεσος ή να αποπνέει expertise χαρακτήρα, αν κρίνεται αναγκαίο. Οι καταναλωτές δείχνουν περισσότερη προθυμία να εξερευνήσουν μια σελίδα η οποία διακρίνεται από πλούσιο φωτογραφικό και διαδραστικό υλικό όπως για παράδειγμα videos. Αντίθετα θα εγκατέλειπαν άμεσα έναν ιστότοπο ο οποίος θα περιέλαβε τεράστια βαρετά κείμενα, χωρίς φωτογραφίες και έντονα χρώματα. Παρόλα αυτά, θυμήσου να μην το παρακάνεις με το οπτικοακουστικό υλικό και τις φωτογραφίες. Προσπάθησε να διατηρήσεις μια ισορροπία ανάμεσα στο λεκτικό στοιχείο και τις εικαστικές πινελιές!

  • Online διαφημίσεις ιστοσελίδων

Αποφεύγουμε τις ενοχλητικές διαφημίσεις στις ιστοσελίδες μας, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα videos με δυνατό ήχο. Βάσει ερευνών οι χρήστες εγκαταλείπουν άμεσα τέτοιες σελίδες καθώς τις βρίσκουν ενοχλητικές, δυσκολεύοντας την πλοήγησή τους. Για αυτό τον λόγο την επόμενη φορά που θα θελήσεις να φιλοξενήσεις κάποια διαφήμιση στη σελίδα σου, κάνε το με τον σωστό τρόπο ή εμπιστεύσου μια διαφημιστική εταιρεία η οποία θα μπορούσε να σε συμβουλεύσει και να σε καθοδηγήσει!

  • Intrusive live chat

Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν να δίνουν τη δυνατότητα του live chat στους επισκέπτες του site τους, σε περίπτωση που χρειαστούν οποιαδήποτε βοήθεια. Όσο και αν το θεωρούμε βοηθητικό και εξυπηρετικό εν μέρει, το 30% των χρηστών που επισκέπτονται ένα site και εμφανίζεται αυτόματα ένα παράθυρο live chat  ενοχλείται από αυτό, με αποτέλεσμα να εγκαταλείπει άμεσα την ιστοσελίδα.

Όπως φαίνεται από τα παραπάνω, αν θέλουμε ένα πετυχημένο site το οποίο δεν είναι κουραστικό αλλά αντιθέτως ιντριγκάρει τον χρήστη να το εξερευνήσει, πρέπει να αποφύγουμε αρκετές παγίδες. Για αυτό τον λόγο, επιλέγουμε ανθρώπους που είναι εξοικειωμένοι με το στήσιμο και τη διαχείριση ενός site, όπως για παράδειγμα μια marketing agency η οποία μπορεί να δημιουργήσει το κατάλληλο Website ανάλογα με το προφίλ και τις ανάγκες μιας επιχείρησης. Το site είναι σπουδαίο όπλο στα χέρια μιας επιχείρησης, αξιοποίησέ το με τον σωστό τρόπο και απογείωσε το brand σου ή τις υπηρεσίες σου!

Advertising · Content · Entrepreneurship · How To · Interactive · marketing · News · Online Marketing · Small Business · Social Media · user experience · Why you need a good agency

advertising · Content · digital marketing

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media · Services · Technology

Vivi Raniou

Η Βιβή είναι απόφοιτος του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το ενδιαφέρον της για τη χρήση των Social Media, το επικοινωνιακό του χαρακτήρα της, καθώς επίσης και η συμμετοχή της σε συνέδρια και ακαδημαϊκές έρευνες με επίκεντρο την επικοινωνιολογία τόσο στο Διεθνές όσο και στο Business περιβάλλον, την οδήγησαν στον κλάδο του Digital Marketing. Σήμερα, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting