The New Stuff - Suit digital marketing

9 εργαλεία εξοικονόμησης χρόνου για τους Social Media Marketers

Giannis Bazakis


Το να αγαπάς ένα επάγγελμα δεν συνεπάγεται απαραίτητα ότι θα πρέπει να καταναλώνεις και 20 ώρες την ημέρα γι’ αυτό. Αυτός είναι και ο λόγος που ο Aaron Orendorff προτείνει 9 «εργαλεία» που θα βοηθήσουν έναν Social Media Marketer να εξοικονομήσει πολύ χρόνο!

Αυτά τα 9 εργαλεία λοιπόν είναι τα παρακάτω:

Relationship-building Tools

1. Socedo 

Το Socedo είναι ένα κορυφαίο εργαλείο.Ένα εργαλείο οικοδόμησης σχέσης με υποψήφιους πελάτες που παίρνει στοιχεία για αυτούς από το Twitter και το LinkedIn χρησιμοποιώντας την τεχνολογία data mining. Το χαρακτηριστικό του είναι ότι μπορεί να βρει τους υποψήφιους πελάτες που έχουν πιθανότητα να αγοράσουν. Πως; Εύκολα! Με βάση το Twitter και το LinkedIn προφίλ τους αλλά και μέσα από συζητήσεις που μπορεί να έχουν κάνει με άλλους. Όταν το εργαλείο λοιπόν εντοπίσει κάτι από αυτά θα αρχίσει να προσεγγίζει τον υποψήφιο πελάτη μέσω Twitter αλλά και LinkedIn. Επίσης υπάρχει περίπτωση να τους εντάξει και στο CRM (Customer relationship management) τους.

2. LeadFeeder

Το Leadfeeder βοηθά τους Social Media Marketers να μάθουν περισσότερα για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τους και να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές για να τους κάνουν από visitors… buyers. Γι’ αυτό το Leadfeeder συνδέεται με λογαριασμό Google Analytics και λαμβάνει δεδομένα σχετικά με τους επισκέπτες σας. Με αυτό λοιπόν το εργαλείο βλέπουμε όπως είπαμε λεπτομέρειες σχετικά με τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας  όπως και επαφών στο LinkedIn, B2B συνδέσεις και άλλα. Επίσης είναι διασυνδεδεμένο με διάφορα CRMs. Με αυτό τον τρόπο μπορεί κανείς χρησιμοποιώντας το να αναπτύξει την εταιρεία του και να της δώσει ένα πολύ σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με τις υπόλοιπες!

3. Notifier

Με το Notifier, μπορείτε απλά να βάλετε το URL ενός άρθρου που έχετε ήδη δημοσιεύσει (είτε σε δικό σας site είτε ως συμμετέχων σε άλλο) και το εργαλείο αυτό μπορεί να βρει όλους όσους αναφέρονται στο κείμενο, να τους κάνει tag με βάση τις διευθύνσεις τους στο Twitter και να τους στείλει μια ειδοποίηση σχετικά με τα shares που έχουν γίνει μέσω του Buffer.  Αν εκμεταλλευτείτε αυτές τις σχέσεις σωστά, μπορείτε να επεκτείνετε το δίκτυο σας όλο και περισσότερο κάθε φορά που δημοσιεύετε κάποιου είδους περιεχόμενο.

notifier

Commerce Tools

4. Shopify

Το Shopify είναι ένα επαγγελματικό εργαλείο e-commerce που αυτοματοποιεί την εμπορική πλευρά των social media, που όπως ξέρουμε ποτέ δεν σταματά να προσελκύει νέους πελάτες. Ειδικοί, όπως η Stephanie Shkolnik, ορίζουν ότι η διατήρηση μιας άριστης εξυπηρέτησης πελατών είναι εξίσου σημαντική με την προσπάθεια προσέλκυσης νέων. Οπότε με αυτό το εργαλείο μια επιχείρηση μπορεί να διαχειριστεί τα παράπονα των πελατών της και μάλιστα με μεγάλη αμεσότητα.  Το Social Habit αναφέρει ότι το 32% των πελατών που υποβάλουν παράπονα μέσω της πλατφόρμας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιμένουν απάντηση μέσα σε 30 λεπτά, ενώ το 42% μέσα σε 60 λεπτά. Αυτός βέβαια είναι ο σκοπός/στόχος αυτού του εργαλείου. Δηλαδή η αμεσότητα και όχι οι χρονοβόρες διαδικασίες αποστολής και απάντησης μέσω emails.

5. rFactr

Το rFactor είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο πρόγραμμα πωλήσεων μέσω των social media αλλά και κατάρτισης για τους εκπροσώπους των πωλήσεων. Από τη μία βοηθά στη δημιουργία, τον εντοπισμό και τη βελτιστοποίηση των κοινωνικών εμπορικών σχέσεων. Από την άλλη πάλι  συνδέει αυτόματα πελάτες και αναλύει τα αποτελέσματα μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και ούτω καθεξής. Αυτό το εργαλείο είναι της SocialPort και διαθέτει μια εντυπωσιακή γκάμα πελατών συμπεριλαμβανομένων των SAP, Intuit, Microsoft και IBM.

6. Yotpo

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του online Marketing είναι η παράθεση σχολίων, δηλαδή τα reviews των χρηστών. Το εργαλείο αυτό που ονομάζεται Yotpo βελτιστοποιεί τα reviews, «βαθμολογώντας» τα με τη μορφή κάποιου είδους μπόνους. Ουσιαστικά αυτό που κάνει είναι να συλλέγει τις κριτικές των πελατών σε μια κεντρική βάση δεδομένων και μετά να κρίνει αν θα επιτραπεί ή όχι η προώθησή τους  στην εκάστοτε ιστοσελίδα και τα social media.

7. ClearVoice

Το ClearVoice είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο επεξεργασίας περιεχομένου σε θέματα marketing. Το ClearVoice γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των brands και αυτών που διανέμουν την πληροφορία στο ίντερνετ, ενισχύοντας την συνεργασία μεταξύ τους. Οι εταιρείες χρησιμοποιώντας το Clearvoice μπορούν να σχεδιάζουν, να προσλαμβάνουν, να δημιουργούν, να διανέμουν και να μετρούν. Oλα αυτά βέβαια μέσα από μια ενιαία πλατφόρμα. Το moto αυτής της πλατφόρμας σύμφωνα με το site είναι “Plan, hire, manage and distribute all from one place”.

clearvoice

8. Crate

Αυτό το εργαλείο βοηθά στην εύρεση σελίδων των οποίων το περιεχόμενο είναι κυρίως σχετικό με το μάρκετινγκ. Λειτουργεί και αυτό σε συνεργασία με το Buffer. Το Crate όμως δημιουργεί ένα group από σχετικά blogs, πελάτες, ανταγωνιστές, λέξεις κλειδιά, θέματα κλπ. Από όλα αυτά δημιουργείται μια λίστα και μετά από μια «αυτόματη» σύγκριση παρουσιάζονται τα καλύτερα και πιο ταιριαστά links σύμφωνα με τα URL’s και τις λέξεις κλειδιά που έχουν δοθεί. Όλα αυτά μπορείτε να τα μοιραστείτε μεσώ του Twitter ή μέσω του Buffer account κάνοντας share.

 9. Quuu

Το Quuu είναι ένα άλλο εργαλείο διαχείρισης περιεχομένου που θα αλλάξει τον τρόπο διαχείρισης και διαμερισμού πληροφοριών στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Quuu συνδέεται με το Buffer και έτσι δίνετε η δυνατότητα να μπορεί κάποιος να διαλέγει τα θέματα που θέλει να “Tweetάρει”. Οι δημοσιεύσεις των Tweets αυτών μπορούν να γίνουν είτε αυτόματα είτε να σταλούν μεσώ e-mail στον χρήστη και αυτός να τις κάνει μόνος του μετά!

Προσωπική άποψη

Αν και υπάρχουν κάποιες αρνητικές σχετικά κριτικές, λόγω του ότι τα εργαλεία αυτά είναι αυτοματοποιημένα και κατηγορούνται ότι υποκαθιστούν τον άνθρωπο, πιστεύω ότι δίνεται η ευκαιρία στα στελέχη/υπαλλήλους μιας επιχείρησης να απασχοληθούν χρησιμοποιώντας τα και με κάποιους άλλους τομείς που κατά πάσα πιθανότητα θα τους χρειαστούν. Ας ελπίζουμε ωστόσο ότι τα εργαλεία αυτά θα βοηθούν τους ανθρώπους λύνοντάς τους ίσως κάποια προβλήματα αλλά ποτέ δεν θα τους αντικαταστήσουν!

Advertising · Social Media · Tools

advertising · digital marketing · Social Media

e-Shops

Giannis Bazakis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο