The New Stuff - Suit digital marketing

The YouTube Creator Playbook for Brands

George Voudouris


Σε αντίθεση με την πολιτική που ακολουθούσε τα προηγούμενα χρόνια, σχετικά με τη βοήθεια που παρείχε στους επαγγελματίες του content marketing, το YouTube ανακοίνωσε πρόσφατα την δημιουργία ενός νέου, ανανεωμένου οδηγού επιτυχίας για τις διαφημιστικές εκστρατείες των brands. Ο οδηγός αυτός, γνωστός και ως YouTube Creator Playbook for Brands, έχει ως στόχο να παρέχει χρήσιμες συμβουλές στους marketeers στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν επιτυχημένες εκστρατείες με βάση την συμπεριφορά και τις ανάγκες της αγοράς στην εποχή μας.

screen-shot-2012-04-24-at-15-28-55

Ο οδηγός έχει χωριστεί σε εφτά ενότητες, με καθεμία από αυτές να παρέχει χρήσιμες συμβουλές για βελτιστοποίηση των ενεργειών που γίνονται στο YouTube για την δημιουργία ενός engaged κοινού με το διαφημιζόμενο brand. Έτσι, συναντούμε τις εξής κατηγορίες, σαν βήμα προς βήμα βοήθεια στην προσέγγιση του θέματος από τους διαφημιστές:

  1. Το Content Marketing σαν μέρος της Στρατηγικής του Brand: Πριν φτάσουμε στο σημείο να φτιάξουμε ένα βίντεο, χρειάζεται να σκεφτούμε τους στόχους του brand μας και το κοινό που προορίζουμε να συνδεθεί με αυτό, μέσα από κάποιες ερωτήσεις που πρέπει να θέσουμε σχετικά με τα χαρακτηριστικά τους.
  2. Δέκα βασικές αρχές για να αγαπήσει η αγορά την ενέργεια: Ένα δημιουργικό concept μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των viewers, γνωριμία του κοινού με το υπόλοιπο περιεχόμενο της σελίδας μας και, τελικά, αύξηση του πιστού fanbase. Το YouTube δίνει δέκα χρήσιμα παραδείγματα για το πώς να το πετύχετε.
  3. Προγραμματισμός του περιεχομένου: Πότε θα δημοσιοποιήσουμε κάθε βίντεο; Πρώτα, πρέπει να προσδιορίσουμε τι πρεσβεύει το κανάλι μας και μετά να προγραμματίσουμε τα είδη των βίντεο και το χρονικό σημείο που θα προβληθούν.
  4. Βελτιστοποίηση του περιεχομένου: Πώς θα αξιοποίησουμε τις λειτουργίες της πλατφόρμας του YouTube, ώστε να συνεχίσουμε να προσελκύουμε viewers; Σημασία δεν έχει μόνο η δημιουργία, αλλά και η διατήρηση της επιτυχίας.
  5. Προώθηση του περιεχομένου με χρηματικά μέσα: Το κλειδί της επιτυχίας δεν είναι μόνο το να φτιάξουμε μια δημιουργική στρατηγική, αλλά και να την δει το στοχευμένο κοινό μας. Πώς πρέπει να επενδύσουμε τα χρήματά μας;
  6. Ενίσχυση του περιεχομένου με κοινωνική συμμετοχή: Οι χρήστες απολαμβάνουν το γεγονός, ότι η επικοινωνία που έχουν με τους δημιουργούς ενός online video είναι πολύ πιο εύκολη απ’ ότι με τους αντίστοιχους ενός τηλεοπτικού. Με ποιο τρόπο θα προσεγγίσουμε καλύτερα τους χρήστες;
  7. Αναγνώριση και κατανόηση των μετρήσεων: Σε αυτό το κεφάλαιο παρέχονται χρήσιμα εργαλεία για την μέτρηση όλων των στρατηγικών που έχουμε επιλέξει και συμβουλές για προσδιορισμό του στόχου μας.

Η νεότερη έκδοση του YouTube Creator Playbook είναι πιο ενημερωμένη και πιο κατανοητή από τις προηγούμενες. Στις 100 σελίδες της, όμως, απουσιάζει η σύνδεση των πρακτικών που παρουσιάζει με άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το Twitter και άλλα.

Παρόλα αυτά, μέσω ανακοινώσεων από το blog του, το  Youtube προσπαθεί να απομυθοποιήσει κάποιες προτάσεις, καλώντας το κοινό να διαβάσει τον οδηγό. Αναφέρει, λοιπόν, τα εξής:

  • Μύθος 1: Το viral είναι η μόνη επιτυχημένη συνταγή. Οι πιο πετυχημένοι δημιουργοί φτιάχνουν σειρές από viral βίντεο για μαζικά κοινά.
  • Μύθος 2: Μπορείς να είσαι επιτυχημένος από μόνος σου. Η συνεργασία με τους δημιουργούς του YouTube είναι απαραίτητη για την επιτυχία.
  • Μύθος 3: Τα βίντεο πρέπει να είναι χρήσιμα. Δεν χρειάζονται μόνο τα ενημερωτικά βίντεο, αλλά και βίντεο που συνδέονται με τη δραστηριότητα του κοινού μας στο YouTube.
  • Μύθος 4: Το κοινό θα δει τα βίντεο όποτε το θελήσουμε εμείς. Οι περισσότεροι χρήστες θα ανακαλύψουν το βίντεό μας από τα related videos, αποτελέσματα αναζήτησης ή μια κοινωνική πηγή.
  • Μύθος 5: Για να κρατήσουμε το ενδιαφέρον των viewers, χρειάζεται συνεχώς να «εφευρίσκουμε» νέα βίντεο. Χρειάζεται να μείνουμε σταθεροί και αληθινοί στο ποιοι είμαστε, για να δημιουργήσουμε το κοινό μας.

Με λίγα λόγια, το YouTube επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά ότι, για τη δημιουργία περιεχομένου το οποίο θα έχει αναγνώριση και επιβράβευση από το κοινό, χρειάζεται ένα δυνατό content strategy.

Social Media

George Voudouris

Ο Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις. Δραστηριοποιείται στο χώρο των social media και αγαπά το ραδιόφωνο και τη μουσική γενικότερα.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting