X

Διαφήμιση στο Facebook

Click-through rate (CTR) στο 0.02% για αστόχευτες διαφημίσεις και στο 0.15% αναφέρει πως βλέπει κατά μέσο όρο στο Facebook ο Dave Williams της Blinq Media και δεν απέχουν πολύ τα νούμερά του από αυτά που βλέπουμε και στην Ελλάδα.

Όμως δεν είναι μόνο το CTR που μετράει, λέει ο Williams.

Ενώ το CTR έχει μειωθεί σύμφωνα με τις μετρήσεις της Webtrends κατά περίπου 20% από το 2009 στο 2010, το κόστος διαφήμισης (είτε CPM είτε CPC) έχει αυξηθεί για το ίδιο διάστημα.

Ο Williams εξηγεί πως παίζει ρόλο το targeting της διαφήμισης, αλλά προσωπικά έχω διαπιστώσει πως εξίσου βασικό κριτήριο είναι η τιμή στην οποία αγοράζει η κάθε εταιρεία διαφήμιση.

Η ίδια εταιρεία μπορεί να πληρώνει για τα ίδια αποτελέσματα ακόμα και 3 φορές περισσότερο για τη διαφήμισή της στο Facebook, απλά επειδή έχει κάνει κάποιες διαφορετικές επιλογές στο πώς αγοράζει διαφήμιση.

Και αυτό είναι το κλειδί στην υπόθεση για την ελληνική αγορά. Το μυστήριο λύνεται εύκολα με το να ασχοληθεί κάποιος επισταμένα και να εξετάσει προσεκτικά τα reports που λαμβάνει.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.