The New Stuff - Suit digital marketing

Adwords Extensions

Performance Team


Ένα από τα στοιχεία του optimization μιας καμπάνιας στο Google Search είναι τα Adwords Extensions. Αυτά είναι τα ενδιαφέροντα κομμάτια διαφήμισης που δίνουν το κάτι παραπάνω σε ένα ad πέρα από τον τίτλο, το link και τις 2 γραμμές κειμένου.

Έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς διάφορα είδη extensions. Τα πιο βασικά είναι τα εξής:

  • Sitelink extensions: Επιτρέπουν links για μέχρι και 6 σελίδες μέσα στο website
  • Call extensions: Κουμπάκι Call ή το τηλέφωνο για κλήση από κινητό
  • Location extensions: Απόσταση σε χιλιόμετρα από το σημείο του χρήστη και link για οδηγίες

Όμως, έχουμε δει κι άλλα extensions, όπως:

  • Consumer Ratings, δηλαδή αξιολογήσεις προϊόντων από καταναλωτές
  • Seller ratings, κάτι αντίστοιχο αλλά για όλη την επιχείρηση
  • Previous visits, δηλαδή επισκέψεις του χρήστη στη σελίδα στο παρελθόν
  • Social extensions, όπως τους followers μια επιχείρησης στο Google+
  • Dynamic structured snippets, τα οποία παράγονται δυναμικά ανάλογα με την αναζήτηση των χρηστών
  • Application extensions, για mobile apps
  • Offer extensions, για ιδιαίτερα προσφορές
  • Live chat, με κουμπάκι που επιτρέπει τη συζήτηση μεταξύ website admin και χρήστη

Η πιο πρόσφατη εμφάνιση των extensions είναι τα Callouts, τα οποία επιτρέπουν την επέκταση του κειμένου μια διαφήμισης και μπορούν να λειτουργήσουν και συνδυαστικά με άλλα extensions.

Τα callouts αφορούν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως δωρεάν παράδοση, 24/7 εξυπηρέτηση, κάποια έκπτωση ή κάτι αντίστοιχο.

Wind Adwords

 

Search

adwords · extensions

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο