X
    Categories: Social Media

Εναλλακτική Πραγματικότητα

Οι περισσότεροι διαχειριστές έχουν μια αντίληψη της πραγματικότητας για τη σελιδά τους που διαφερει από αυτή των χρηστών.

Αυτό είναι λογικό. Όταν η δουλειά μας είναι το Χ (οτιδήποτε κι αν είναι αυτό), τότε προφανώς μας απασχολεί περισσότερο από ότι το μέσο άνθρωπο και έτσι οτιδήποτε συμβαίνει γι αυτό το θέμα τόσο σημαντικότερο μας φαίνεται.

Αν για παράδειγμα έμενα σε νησί, θα αγωνιούσα για τις απεργίες στον κλάδο της ναυτιλίας, για τον καιρό που απαγορεύει τον απόπλου, για την κατάσταση του στόλου των ακτοπλοϊκών γραμμών κ.ά. Επειδή όμως δε μένω σε νησί και μπαίνω σε πλοίο 2-3 φορές το χρόνο, η όποια είδηση αφορά στην ακτοπλοΐα με ενδιαφέρει μόνο όταν είναι να ταξιδέψω.

Αντίστοιχα λοιπόν, οι page admins πολλές φορές θεωρούν πως (1) οι fans μπαίνουν στη σελίδα τους συχνά και (2) βλέπουν τις αναρτήσεις του page στο newsfeed τους.

Η πραγματικότητα βέβαια είναι πως ένα 20% των χρηστών που κάνουν like σε μια σελίδα ξαναγυρνάνε σε αυτήν (ever) και πως μόνο ένα μικρό ποσοστό των χρηστών βλέπει την κάθε ανάρτηση (και ο λόγος είναι το EdgeRank).

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.