X

Evolution of City Branding

Πόσες φορές σκέφτεστε να επισκεφθείτε μια πόλη του εξωτερικού και αναρωτιέστε που πρέπει να μείνετε, τι πρέπει να δείτε ή…

Fragiskos Kavroudakis

20 χρόνια cookies

Μπήκαμε στο 20ο έτος ζωής των browser cookies, των πολυαναφερόμενων αυτών μικρών αρχείων που ζούνε δίπλα στον κάθε browser που…

George Anagnostopoulos

Δωρεάν πρόσκληση για το All Things Facebook ’13

Με στόχο ακόμη καλύτερα αποτελέσματα το δημοφιλές συνέδριο επιστρέφει, με κορυφαίους διεθνείς και έλληνες ομιλητές. Το AllThingsFacebook, το μοναδικό ελληνικό…

George Anagnostopoulos

City Test από τη ΛΑΜΔΑ

Η ΛΑΜΔΑ Α.Ε παρουσιάζεται στα social media με ένα καινοτόμο και πρωτοποριακό application, το City Test! To αυτοκίνητο αποτελεί κύριο…

Fragiskos Kavroudakis

The Cola Wars: Halloween edition

Τον γύρο του Internet έκανε η πρώτη από τις δύο φωτογραφίες για το Halloween στις 31 Οκτωβρίου. Η Pepsi ντύθηκε…

George Anagnostopoulos

Non-skippable mistakes στο Youtube

Έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για τις διαφημίσεις του Youtube, που εμφανίζονται πριν από ένα βίντεο, και τα οφέλη αυτών. Ένα…

Fragiskos Kavroudakis

Optimization για YouTube preroll video

Είναι ακομα νωρίς. Πολύ νωρίς για να βγάλουμε οποιοδήποτε είδους guideline για το πώς πρέπει να δομηθεί ένα video το…

George Anagnostopoulos

Tweeting bra: Ένα σουτιέν που τουιτάρει και προλαμβάνει!

Τα δημητριακά Nestle Fitness πρωτοπορούν και ταυτόχρονα υπηρετούν ένα καλό σκοπό με το εμπνευσμένο σουτιέν που τουιτάρει! Συνδυάζοντας την έντονη…

Anthousa Mastrogianni

Viral σημαίνει unexpected

Χωρίς λόγια, απλά δείτε το video της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. [youtube= http://www.youtube.com/watch?v=W25V9WI4pa8] Αυτό, ναι, είναι viral material.

George Anagnostopoulos

Not Just Greek Salad

Ανάμεσα στα διάφορα projects που αναλαμβάνουμε, πρόσφατα ξεκινήσαμε κάτι διαφορετικό για ένα λίγο μικρότερο και πιο ιδιαίτερο brand. Το Not…

George Anagnostopoulos

This website uses cookies.