The New Stuff - Suit digital marketing

Android εναντίον iOS

Anthousa Mastrogianni


Η μάχη της κυριαρχίας ανάμεσα στα δύο λειτουργικά συνεχίζεται με το Android να ανεβαίνει σημαντικά έναντι του iOS.

Το 2013, τα Android smartphones σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων, φτάνοντας τα 781.2 εκατομμύρια διεθνώς, αριθμός τετραπλάσιος σε σύγκριση με την Apple και τη Microsoft μαζί. Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο τρίμηνο του χρόνου, το Android της Google εξασφάλισε μερίδιο 78,4% της παγκόσμιας αγοράς, ενώ το iOS της Apple έπεσε στο 17,6 % και το Windows Phone στο 3,2%.

sa_smartphones_2013

Η μάχη Android εναντίον iOS τράβηξε το ενδιαφέρον μας και παλαιότερα, ενώ δείχνει να έχει ακόμα μέλλον. Πάντως, ο ετήσιος ρυθμός αύξησης των Android επιβραδύνθηκε το 2013 στο 62%, το χαμηλότερο επίπεδο στην ιστορία της ύπαρξής του, οπότε οι αντίπαλοί του θα προσπαθήσουν αναμφίβολα να το εκμεταλλευτούν.

Το μερίδιο αγοράς για την Apple μειώθηκε σημαντικά το 2013, με το νέο μοντέλο 5c να μην πήγε όσο καλά αναμενόταν, ενώ και το Windows Phone έχει ακόμα σημαντικό ρόλο στη μάχη. Και για όποιον αναρωτιόταν πώς μπορούν η Google και η Microsoft να ξεπεράσουν τις νέες συσκευές της Apple, μέχρι στιγμής φαίνεται ότι πράγματι μπορούν, αλλά οτιδήποτε μπορεί να συμβεί τον επόμενο χρόνο.

News

android · apple · google · ios · smartphones

Anthousa Mastrogianni

Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο